Skip to main content

Hallo,

 

per 18-01-2022 is mijn abonnement bij jullie verlengd. Ik heb 3 weken gewacht op de simkaart. Aangezien ik niet super handig ben met mobiel heeft mijn 22 jarige zoon het voor me ingesteld. Ik kan dus nog steeds niet buitenshuis internetten. 
 

graag uw hulp!

mvg M Elkandoussi 

Bij verlengen krijg je normaliter geen andere simkaart, of deze moet sterk verouderd zijn.

Doet de telefoon het nog wel met de oude simkaart?

Is de nieuwe simkaart wèl al geactiveerd in MijnKPN?

 


Hallo,

 

ik heb een account in MijnKPN, maar ik zie daar geen gegevens van mijn abonnement. Enkel mijn persoonlijke gegevens. 
 

Mvg M Elkandoussi 


Dan kun je dat mobiele nummer toevoegen aan MijnKPN

 


Hallo @MahdiElKandoussi, welkom op het KPN Forum!

Je kunt dus nog niet internetten met jouw nieuwe simkaart. Kan je al wel bellen en sms’en?

Werkt de simkaart helemaal niet, dan moet deze waarschijnlijk nog geactiveerd worden. Vaak moet je een nieuwe simkaart nog activeren voor je deze kunt gebruiken. Klik op de link en doorloop de stappen om jouw simkaart te activeren.

Werkt alleen internetten niet, dan is deze optie waarschijnlijk geblokkeerd. In dat geval kijk ik graag even met je mee. Vul je je forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

 

Je regelt het met MijnKPN

Met de MijnKPN app regel je alles rondom je abonnementen zelf. Liever verder op de website? Log dan in op MijnKPN.

Je logt makkelijk in met je KPN ID. Nog geen account? Maak dan gratis een account aan.

Je kunt KPN producten koppelen aan jouw KPN ID.

Product koppelen aan jouw KPN ID

Log in op de MijnKPN app. Selecteer bovenaan ‘Mobiel’. We vragen je of je al mobiel van KPN hebt. Selecteer ‘Ja: Abonnement koppelen’. Volg de instructies.

Liever via de website? Als je voor het eerst inlogt op MijnKPN via de website, krijg je meteen de optie om een product te koppelen. Klik hiervoor op ‘Koppelen product'. Je wordt verwezen naar een nieuwe pagina. Hier log je opnieuw in. Volg nu de instructies.

Goed om te weten: Een abonnement kan maar aan één KPN ID gekoppeld worden.