Skip to main content

Hi,

Het lukt mij niet om via kpn.com mijn abonnement te verlengen. Ik wil een nieuw abonnement afsluiten met toestel.

Bij het bestellen klik ik tijdens stap 3 (Bevestigen) op “Bestelling bevestigen” en dan ververst de pagina en gebeurt er niks. Na een beetje speuren kwam ik erachter dat de pagina ververst naar https://www.kpn.com/shop/zakelijk/checkout/controleer#error=40ORMIDA, maar ik krijg geen foutmelding te zien.

Goed om op te merken: er staat bij mijn gegevens achter “Bankrekeningnummer” niks. Ik krijg ook niet de mogelijkheid om een IBAN door te geven o.i.d. 

Doe ik iets verkeerd? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Ha @Mars-9210, welkom! Ik zie dat je inmiddels telefonisch verlengd hebt, klopt dat? Ben je er nog achter gekomen wat er aan de hand was? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Ha @Mars-9210, welkom! Ik zie dat je inmiddels telefonisch verlengd hebt, klopt dat? Ben je er nog achter gekomen wat er aan de hand was? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 

Hey Maricia, ik heb die inderdaad inmiddels verlengd. Geen idee wat er mis ging helaas