Skip to main content

Beste KPN,

Sinds vanavond heb ik een storing met mobiel internet en bellen. 4G valt weg (soms naar H+ / E verbinding), maar erger nog is dat ik af en toe ook niet kan bellen. Telefoon geeft melding “geen netwerk”.  Dit ligt niet aan de telefoon (Samsung) omdat mijn zoon het ook met zijn IPhone heeft. Net even gevraagd in de buurt en meerdere mensen hebben last van de verbinding. Ik hoorde dat men vandaag aan de Vennen in Dongen bezig is geweest met de masten. Heeft dat er mee te maken? Kan deze storing aub verholpen worden? Heb gelukkig WIFI maar niet kunnen bellen is niet fijn.

Dank alvast!

PS: we hebben ook andere providers in huis en die zijn 4G.

Het lijkt erop dat het nu beter gaat. Mobiele telefoon maakt weer connectie / streepjes bereik weer te zien. Ook gebeld met de helpdesk. Ik kijk het nog even aan.


@ToKnow Welkom hier op ons KPN Forum! Excuses voor mijn late reactie. Het is momenteel wat drukker. 
H+ is eigenlijk 3G+ en komt net voor 4G. Dit zou dus een prima verbinding zijn om mee te bellen of te internetten. ‘E’ daarentegen betekent inderdaad ‘offline’ Met dit signaal kun je vrijwel niets. Omdat je je postcode in je profiel hebt ingevuld kon ik zien dat er momenteel geen storingen of onderhoudswerkzaamheden zijn in de regio. 

Ook intern is er niets (meer) bekend. Het kan zijn dat de storing is afgemeld en dat ik hem niet meer zie, nu. Kan het kloppen dat je inmiddels weel goed (3G/H+/4G) bereik hebt en dat je kunt bellen en internetten? 


@Lisa , dank voor je reactie. Vorige week was er zelfs geen signaal meer (telefoon gaf geen dienst aan). Dat was op verschillende merken telefoons en tot ongeveer 2,5 dag geduurd. Plotsklaps was het weg. Overigens zijn er wel werkzaamheden aan de mast (al dagenlang) maar het kan ook zo zijn dat een andere provider iets aan het doen is. Ik houd het de komende tijd in de gaten.


@ToKnow Bedankt voor je reactie. Hmm.. Helemaal geen verbinding is niet de bedoeling. Als het langere tijd aanhoudt, wil je het dan laten weten?
Dan maak ik er een melding van. :blush:


@Lisa inmiddels weer ok verbinding na een weekje van problemen. Topic kan afgesloten worden.


Goed om te horen. Ik sluit het topic af. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. We denken graag met je mee. :hugging: Ciao!