Skip to main content
Vraag

Mobiel bellen geen enkel probleem alleen wel als ik mijn vader bel

• April 30, 2026
  • 4 reacties
  • 19 keer bekeken

Vreemde casus. Ik kan met iedereen gewoon bellen. Echter als ik met mijn vader bel. Maakt niet uit of ik hem bel of hij mij.. na 18 min en 32 sec. Wordt de verbinding automatisch verbroken... hij heeft dat alleen bij mij en ik bij hem. Verder met niemand..... iemand een idee hoe dit kan??

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 4, 2026

Goedemiddag ​@JJAJ Jacobs , bedankt voorjouw bericht en ook welkom hier op onze Community :)

Dat is inderdaad een vreemde casus en leuk dat je deze hier deelt want we denken maar al te graag met je mee! Hoe lang speelt dit al? Ik neem aan dat dit niet altijd het geval is geweest? Heb jij of je vader ook de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te testen? Op die manier zouden we denk ik alvast snel de oorzaken uit kunnen sluiten 🙏🏻

Die 18 minuten en 32 seconden is wel heel erg specifiek. Kunnen jullie ook eens met Whatsapp elkaar bellen en kijken of het gesprek dan nog steeds wegvalt na 18 minuten en 32 seconden? Mocht het dan wel goed gaan dan vermoed ik dat dit een issue met het netwerk is! Zeker weten doe ik het niet maar dat is wel mijn eerste ingeving. Maar door wat zaken uit te sluiten en uit te testen moeten we denk ik wel kunnen achterhalen waar en waarom dit fout gaat! Kortom, ik zie je bevindingen met bovengemiddelde belangstelling tegemoet! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Moest 34 sec zijn. Maar watts app zal ik morgen is proberen. Pap heeft Hollands nieuwe ik kpn. Pap heeft ook alleen bij mij 18 en een halve minuut. Misschien mogen we niet langer bellen🤣

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 4, 2026

Moest 34 sec zijn. Maar watts app zal ik morgen is proberen. Pap heeft Hollands nieuwe ik kpn. Pap heeft ook alleen bij mij 18 en een halve minuut. Misschien mogen we niet langer bellen🤣

Detailtje 😅 Jullie zouden zo lang met elkaar moeten mogen bellen als dat jullie willen (of dat wenselijk is, is natuurlijk weer een tweede!) dus ik ben heel benieuwd hoe dit via Whatsapp gaat!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2026

Ben heel benieuwd pap heeft deze casus ook bij Hollands nieuwe gemeld. Ook die snappen er niks van.. gisteren hebben we voor de lol afgeteld op "hand free" 3-2-1 verbinding verbroken🤣. Niet dat t vervelend is.. de nieuwsgierigheid wil weten hoe dit kan..