Skip to main content

Ik had bij Telfort na 10 min gratis bellen . Sinds overname kpn is dat niet meer zo ! Graag uitleg hiervoor!

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Hallo @Mihaela Caesar ,

Als je je abonnement hebt besteld of verlengd bij Telfort na 25 maart 2018, kon je al geen gebruik meer maken van LekkerLang, dus dan was die optie al komen te vervallen. LekkerLang hield in in gratis bellen na 10 minuten. Vermoedelijk had je al bij Telfort verlengt na 25 maart 2018.


Maar als LekkerLang bellen in je Telfort abonnement zat vóór de overgang naar KPN Mobiel, dan blijf je hier gebruik van maken zoals je gewend bent. :slight_smile: 

 


Ik denk zo maar dat je na 25 maart 2018 al een keer hebt verlengd bij Telfort.


Welkom op het KPN forum @Mihaela Caesar. Noordzee en Peter geven het al aan, Lekker Lang werd bij Telfort ook al een tijdje niet meer aangeboden bij nieuwe abonnementen. Als je na die datum hebt verlengd had je Lekker Lang ook al niet meer voordat je van Telfort naar KPN werd overgezet. Weet je of je jouw abonnement toen hebt verlengd? Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, waardoor ik het nog niet voor je kan nakijken. Als je graag wilt dat ik even met je mee kijk, dan kan je daar alle gegevens invullen. Ik hoor het graag van je.


Beste Jasper .

Voor zover ik het weet , heb ik mijn abonnement voor 2018 verlengd , meen 2016 en daarna gewoon laten lopen .

Mijn abonnement is sinds toen  niet veranderd , aangepast of wat dan ook ...helaas tot nu toe .

Ik heb zo net mijn forum profiel minimaal bijgewerkt, kijk als je wat mee kan . 
Anders zoek ik het wel veder ! 
 

Dit was mij beloofd toen Telefort overgenomen werd  en dat is ook wat ik wil zien ! 


 


 


Dank voor de gegevens @Mihaela Caesar, daarmee heb ik het abonnement gevonden en heb ik het bekeken. Jouw abonnement loopt sinds halverwege 2017, toen zat Lekker Lang er inderdaad nog bij. En dat is nu nog steeds het geval, het is actief bij jouw abonnement.

Voor de zekerheid heb ik de meest recente factuur er ook even bij gepakt. Op de tweede pagina wordt Lekker Lang genoemd bij overzicht van de aansluiting en bij de specificatie staat er bij de gesprekken die langer dan 10 minuten waren een L. Dat betekent dat Lekker Lang ook is toegepast op die gesprekken.

 

Ik ben heel benieuwd waar jij zag dat je het niet meer hebt :slight_smile:


Hoi Jasper.

Dankjewel voor jou antwoord. 
Ik kan nergens in mijn gegevens vinden een “L” of iets dergelijks. Erg onduidelijk hoe mijn abonnement tegenwoordig eruit ziet vind ik persoonlijk. Ook de belminuten worden soms pas een tijdje later verwerkt, zodat ik soms moeilijk kon uitzoeken hoe en wat. Er staan een aantal belminuten tegoed per maand waar ik geen idee heb waar de getallen vandaan komen ! 
Vandaar mijn onduidelijkheid! 
 

Nou weet ik in iedere geval meer dat ik wist ! 
Dankjewel nogmaals en sorry voor het ongemak! 
 

Mvg  M . Caesar 
 


Hoi Jasper.

Dankjewel voor jou antwoord. 
Ik kan nergens in mijn gegevens vinden een “L” of iets dergelijks. Erg onduidelijk hoe mijn abonnement tegenwoordig eruit ziet vind ik persoonlijk. Ook de belminuten worden soms pas een tijdje later verwerkt, zodat ik soms moeilijk kon uitzoeken hoe en wat. Er staan een aantal belminuten tegoed per maand waar ik geen idee heb waar de getallen vandaan komen ! 
Vandaar mijn onduidelijkheid! 
 

Nou weet ik in iedere geval meer dat ik wist ! 
Dankjewel nogmaals en sorry voor het ongemak! 
 

Mvg  M . Caesar 
 

Heeft u de factuur bekeken? 3de blad? Als Jasper een L ziet staan, moet u die ook zien. Lijkt me zo...


Heel grappig… tot nu toe kon ik mijn facturen niet openen… en nu opeens wel … raar !


Ja … nu zie ik alles … duidelijk! 


Heel grappig… tot nu toe kon ik mijn facturen niet openen… en nu opeens wel … raar !

Op de mobiel? Kan kloppen.

Oplossing: niet voor openen kiezen, maar voor downloaden. 

Daarna alsnog openen.

Dat lukt dan wel.


Hoi Jasper.

Dankjewel voor jou antwoord. 
Ik kan nergens in mijn gegevens vinden een “L” of iets dergelijks. Erg onduidelijk hoe mijn abonnement tegenwoordig eruit ziet vind ik persoonlijk. Ook de belminuten worden soms pas een tijdje later verwerkt, zodat ik soms moeilijk kon uitzoeken hoe en wat. Er staan een aantal belminuten tegoed per maand waar ik geen idee heb waar de getallen vandaan komen ! 
Vandaar mijn onduidelijkheid! 
 

Nou weet ik in iedere geval meer dat ik wist ! 
Dankjewel nogmaals en sorry voor het ongemak! 
 

Mvg  M . Caesar 
 

Graag gedaan @Mihaela Caesar, het was geen ongemak hoor. Het was voor jou niet duidelijk en samen hebben we dat op kunnen helderen, daar gaat het om :slight_smile:

Als we nog iets aners voor je kunnen doen weet je ons te vinden.