Skip to main content

Ik kom van Telfort en ben gemigreerd naar KPN. Normaal nam ik de overgebleven MB mee naar de volgende maand  Echter vandaag kreeg ik de standaard bundel die bij het abo past en zijn de MB van de vorige maanden niet meer meegenomen. Ik heb net KPN gebeld maar dat meisje weet niet waar ik het over hebt . Kan iemand dit voor mij oplossen. Volgens mijn abo heb ik 5000mb maar op mijn vorige Telfort factuur staat meestal 28000 want ik heb zolang het abo loopt extra MB


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Bij KPN heb je geen meenemen van MB's naar de volgende maand.

Ben je KPN Compleet?


Hallo @jacobusja als je na de migratie niet ook nog eens zelf overgestapt bent naar een echt KPN abo behoor je nog steeds de overgehouden data van de afgelopen 2 maanden naar de huidige maand mee te kunnen nemen.

Bij een echt KPN abo bestaat het meenemen van overgebleven data niet, maar in plaats daarvan kun je MB's delen met huisgenoten.

Als het goed is heb je afgelopen week van KPN een cadeau van 5.000MB gekregen buiten je standaard bundel om en die maak je eerst op en het verbruik van je standaard bundel staat dan even stil.

 

 


Ik ben niet overgestapt naar KPN dus klopt het niet dat ik die 2 maanden niet heb gehad. Hoe los je zoiets op want bij klantenservice hebben ze geen idee waar ik het over hebt. Lees iemand van KPN mee die dit op kan pakken.

 


Ik ben niet overgestapt naar KPN dus klopt het niet dat ik die 2 maanden niet heb gehad. Hoe los je zoiets op want bij klantenservice hebben ze geen idee waar ik het over hebt. Lees iemand van KPN mee die dit op kan pakken.

 

Hallo @jacobusja , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer en en het mobiele nummer waar het om gaat.

Dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 


Moet ik nu KPN weer bellen of neemt iemand van webcare dit hier over ? Ik heb een mail van Telfort naar KPN dat er niets zou veranderen maar dat klopt dus niet


Log even in op je Mijn KPN, onder je overzicht staat een link naar “bekijk meer opties” vervolgens alle bundels bekijken, staat daar je bundel?

 

Doordat je deze maand 5000 MB cadeau hebt gehad is je normale bundel niet zichtbaar.


Ik heb geen 5000 mb gehad en dat hoef ik ook niet. Ik ben gemigreerd van Telfort naar KPN en er zou niets veranderen. Voor mij houdt dat in dat ik 2 maanden overgebleven data mag meenemen naar de nieuwe maand. SVP kijk iemand van KPN mee om me te helpen dit probleem op te lossen


SVP kijk iemand van KPN mee om me te helpen dit probleem op te lossen, bij klanten service snappen ze het niet waar ik het over hebt


Hallo @jacobusja , die migratie van TFT naar mobiel heeft al in januari 2020 plaatst gehad en je merkt nu pas dat er iets niet goed zou zijn?:thinking:

Eerder schreef je dat je een standaard maandelijkse bundel hebt van 5.000MB, waarvan je maximaal 2 maanden mee kunt nemen naar de huidige maand. Als je theoretisch niets verbruikt kun je noot meer dan 15.000MB hebben, 2x5.000 vorige 2 maanden + 5.000 huidige maand is totaal 15.000.

Dat is heel iets anders dan 28.000 die je in een eerdere reactie noemt.

Iedere mobiel klant heeft begin december een SMS gehad met 5.000MB gratis voor 30 dagen.

Die maak je dus eerst op en daarna zie je binnen je bundel weer je normale tegoed.

 


Ik heb extra gekregen zolang de abo loopt en heb echt 28000 op het factuur staan

 


Sorry was 24000 maar service van KPN is toch wat minder dan ik gewend was bij Telfort. Daar pakten ze dit gelijk aan. 

 


Hallo @jacobusja , wat is dan je maandelijkse bundel inclusief eventuele maandelijkse verdubbeling, als dat dan 2x5.000MB is kan het wel kloppen dat je nog 28.000 MB hebt, dan heb je 2.000 MB verbruikt.

 


Goedemiddag @jacobusja!

Waar zie je precies staan dat je de meegenomen MB's niet krijgt? Ik ben namelijk even gaan kijken vanuit hier en zie dat je op het moment 30.000 MB's hebt. Je hebt een abonnement met 5000 MB, dit wordt verdubbeld naar 10.000 MB vanwege Compleet (bij Telfort CombiVoordeel). Twee keer 10.000 MB van de afgelopen 2 maanden plus Ă©Ă©n keer 10.000 MB van deze maand, komt netjes uit op 30.000 MB. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik dat van je.


Staat inderdaad bij bundels in de wachtrij, bij Telfort stond het opgeteld bij de ABO. Dank je wel voor de service. :grinning:


Geen dank @jacobusja, prettige avond gewenst! :blush: