Skip to main content

Mijn mobiel contract bij Vodafone loopt af op 16 april a.s. Ik heb al een nieuw contract met KPN gesloten en een nieuwe Iphone ontvangen. Hoe gaat de overstap verlopen? Wanneer wordt mijn contract met KPN geactiveerd? Krijg ik daar bericht over? Gelijktijdig met de overgang van het contract, wil ik mijn nieuwe Iphone in gebruik nemen. Hoe gaat dat? 

Normaal gesproken krijg je hierover allerlei info per email bijvoorbeeld.  Kijk ook even bij mijnbestelling kpn, gewoon via google, op de site kun je dan je bestelnummer en postcode invoeren en zie alles in 1 overzicht,  zoals de activatie, bezorging,  etc...


Hallo @Bussum , heb je het abonnement afgesloten bij KPN met nummerbehoud?

Dat doe je als je jouw 06-nummer wil meenemen van Vodafone naar KPN. Dan zal KPN in overleg gaan met de oude provider en uit jouw naam het lopende abonnement opzeggen. Uit dit overleg volgt een overname datum. Dat moet staan in de informatie die je gekregen hebt.

Jouw nieuwe iPhone kan/mag je nu al gebruiken met de VF simkaart erin. Op de overnamedag wacht je tot de VF simkaart ermee stopt en dan plaats je de KPN simkaart in het toestel.


Goedemiddag @Bussum, als het goed is heb je een bevestiging gekregen van jouw bestelling, daar vind je alle info over de ingangsdatum van jouw abonnement. Zoals @kevster ook al aangeeft kun je jouw bestelling ook volgen en info erover vinden via https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/


Over nummerbehoud geeft @RBxx de juiste informatie:
 

Hallo @Bussum , heb je het abonnement afgesloten bij KPN met nummerbehoud?

Dat doe je als je jouw 06-nummer wil meenemen van Vodafone naar KPN. Dan zal KPN in overleg gaan met de oude provider en uit jouw naam het lopende abonnement opzeggen. Uit dit overleg volgt een overname datum. Dat moet staan in de informatie die je gekregen hebt.

Jouw nieuwe iPhone kan/mag je nu al gebruiken met de VF simkaart erin. Op de overnamedag wacht je tot de VF simkaart ermee stopt en dan plaats je de KPN simkaart in het toestel.