Skip to main content

al jaren lang heb ik een abonnement bij KPN, sim only.

nu wil ik verlengen met een een nieuw toestel en zie geen voordeel of ik nu verleng of een nieuw contract afsluit.

had nu wel verwacht dat ik naar al die jaren wel een voordeel bij een verlenging zou krijgen.

nu ben ik bij een andere provider met dezelfde voorwaarden goedkoper uit.

Als je het nieuwe toestel bij kpn koopt in combinatie met dat nieuwe abonnement is je toestel tientjes minder dan bij losse verkoop. Lijkt me toch wel voordeel. 


Dat bedoel ik niet.

het gaat er om dat verlengen of een nieuw abonnement de prijs hetzelfde blijft.

bij een andere provider heb je meer voordeel als je daar een abonnement afsluit met dezelfde voorwaarden als bij kpn


Hallo @Nitta verlengen is inderdaad niet altijd zinvol en ook niet nodig als het geen voordeel in diensten of prijs oplevert.

1 nadeel zit er wel altijd aan bij 'verlengen’, dit is in feite gewoon weer een nieuw contract aan gaan en je zit er weer minimaal 2 jaar an vast.

 


Dat bedoel ik niet.

het gaat er om dat verlengen of een nieuw abonnement de prijs hetzelfde blijft.

bij een andere provider heb je meer voordeel als je daar een abonnement afsluit met dezelfde voorwaarden als bij kpn

Dit staat onder mobiel, dus ga ik ervan uit dat het dat betreft.

Er is geen provider die de eeste maand(en) korting geeft als je als nieuwe klant een mobiel abonnement neemt.

Dit is alleen bij vaste contracten het geval.

Wel is het zo dat andere providers lagere maandbedragen hebben. Maar of dat dan ook voordeliger is….

Ik krijg korting omdat ik ook een vast kpn contract heb. En een gratis zenderpakket. Verrekend betaal ik nog geen 5 euro per maand voor mijn mobiel.