Skip to main content

Eind 2019 heb ik een mobiel abonnement met telefoon afgesloten voor een €60,- per maand.

Nu is vanaf oktober 2020 mijn factuur omhooggegaan naar €60,63 en wil ik weten waarom??

Ik heb met een medewerker gesproken en die wist het niet, na 20 minuten vertel ze mij dat ze '’elk moment een antwoord heeft'’ echter heb ik nu nog niks gehoord. Ik zou hiervan via mail op de hoogte van worden gehouden. 

Verder had ik de vraag of ik mijn contract open kon breken omdat de huidige abonnementen een stuk goedkoper zijn. Dit was niet mogelijk omdat mijn abonnement eind 2021 pas afloopt. 

Dus als ik het goed begrijp kan KPN een abonnement wel aanpassen in hun voordeel maar ik niet in mijn voordeel !??

Hier dan ook mijn ongenoegen over geuit en ze ging kijken of ze misschien iets met de voordelen kon doen. Uiteindelijk wordt mij vertel dat dit niet mogelijk was omdat mijn telefoon is afbetaal oftewel je wordt blij gemaakt met een dooie mus !??

 

Buiten dat vind ik het ook niet netjes dat je als nieuwe klant dus een voordeel hebt maar als je al bestaande klant bent je er eigenlijk niet meer toe doet...

Hoi @M.Budde en welkom op het forum! Gezien het verschil in prijs verwacht ik dat het hier om de inflatiecorrectie gaat. Dit is onderdeel van de voorwaarden waar je mee akkoord gaat bij het afsluiten van een abonnement en op die pagina kun je hier alles over lezen! 🙂