Skip to main content

Waarom krijg ik sinds deze week als ik in België rijd en een mobiel telefoontje krijg uit mijn eigen lijst internationaal telefoon gesprek met Belgische vlag en ++32316.......... In beeld.

Dag @Langekalebats. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp wordt dus het telefoonnummer weergegeven in plaats van de contactpersoon. Klopt dat? Gebeurt dit alleen als je in België bent? Wat voor merk en type toestel heb je? Kun je eens nagaan of je je contacten op je toestel hebt opgeslagen of op je simkaart? En of je toestel de contacten nu leest van je simkaart of van je toestel? Als je contacten bijvoorbeeld op je toestel staan, maar het nu zo is ingesteld dat de contacten van je simkaart gelezen worden, dan worden de namen niet weergegeven.


Hallo Natasja klopt gebeurt alleen in België, ik heb een Samsung s8 en een collega die ook bij KPN zit heeft het met zijn Samsung a70 ook, staan op simkaart en leest die.


Duidelijk, @Langekalebats. Ik lees op het Forum van Samsung dat er sinds kort meer Samsung-gebruikers tegen dit probleem aan lopen. Hierin wordt de tip gegeven om naar ‘Oproepen’ te gaan en dan bij je instellingen ‘Beller ID’ uit te schakelen. Wil je eens testen of dat werkt?


Als ik de volgende keer in België ben ga ik proberen 


Prima, @Langekalebats. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. :slight_smile:


Hoi ben deze week in België geweest en had nog niets bij de instellingen veranderd maar ben een paar gebeld en het kwam nu weer op de normale manier in beeld, dus weet eigenlijk niet wat er toen aan de hand was die paar weken geleden.


Fijn dat de oproepen weer normaal worden weergegeven, @Langekalebats. Ik vermoed dat het een issue was bij Samsung, gezien er ook andere Samsung-gebruikers waren met hetzelfde probleem. Hoe dan ook: mooi dat het nu weer werkt zoals het hoort. :thumbsup_tone2:


Reageer