Skip to main content
Vraag

Mobiel gesprek met BEN gebruiker wordt steeds afgebroken

• March 24, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Tijdens mijn wekelijkse gesprek van een uur wordt het gesprek meerdere keren afgebroken. Het gaat om hetzelfde nummer van provider BEN. 

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 24, 2026

De vraag is of dat bij jouw met KPN ligt of bij de ontvangende partij met BEN. 

Heb jij bij meerdere telefoonnummers dat de verbinding opeens verbroken wordt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2026

Nog niet meegemaakt. Naar het nummer van BEN bel ik gemiddeld een uur. Andere gesprekken zijn meestal korter zonder problemen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 26, 2026

Goedemiddag ​@Slimmy en bedankt voor jouw bericht :)

Hier heb ik niet direct een verklaring voor maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee! Als je dit probleem alleen maar ervaart bij het desbetreffende Ben nummer, dan zou ik in eerste denken dat het probleem waarschijnlijk aan die kant ligt. En heb jij misschien de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen? Op die manier zou je ook de nodige zaken uit kunnen sluiten. Kan ook best zijn dat de persoon met het Ben nummer bijvoorbeeld in huis 'bellen via wifi' heeft geactiveerd. Hartstikke handig wanneer je bijvoorbeeld in een goed geïsoleerd huis woont maar als de wifi niet optimaal is, kan de verbinding haperen en dus ook wegvallen. En bevind jij je trouwens altijd op dezelfde locatie wanneer je met dit 06 nummer van Ben belt en de verbinding wegvalt?

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • March 26, 2026

Hoor net via de radio het nieuws en daar blijkt dat Odido (o.a. is BEN daar een onderdeel van) last heeft van storingen.

Dus gok dat het meer daar ligt dan aan jou.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 28, 2026

Hoor net via de radio het nieuws en daar blijkt dat Odido (o.a. is BEN daar een onderdeel van) last heeft van storingen.

Dus gok dat het meer daar ligt dan aan jou.

Dat kan ik ook zeker niet uitsluiten dat daar de oorzaak van het probleem ligt!