Ik ben in Amerika en heb de bundel aangezet voor 10GB internet voor 24,95. Ik krijg een SMS dat mijn bestelling is verwerkt, ik zag ook in de app een "buiten EU” 10GB tellertje staan. 50 minuten laten krijg ik een appje dat er extra kosten zijn gemaakt.
Dit is 54,45 euro voor 31 MB! En nu krijg ik in de app dit te zien:
Als ik klik op “Extra kosten” dan krijg ik een mogelijkheid om een bundel bij te kopen, maar die ik al gekocht.
Rara wat gaat hier verkeerd en kan iemand checken of die amerika bundel nu wel of niet geactiveerd is.
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi @Bert86, dit is wel erg flauw zeg 😕 De bundel staat nu actief, maar de data die je hebt verbruikt, lijkt nog niet vanuit die bundel te zijn gegaan. Vandaar dat de teller van de bundel nog op 10Gb staat in MijnKPN. Het kan zijn dat je dataverbruik en het volledig afronden van de bundelactivatie elkaar net hebben gekruist, je zou nu moeten zien dat de datateller van ‘Buiten EU’ nu wél gaat lopen zodra je data verbruikt.
Dat je hier nu extra kosten voor krijgt, lijkt me niet de bedoeling, Ik wil je dan ook aanraden om hier een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en je hier verder mee kan helpen. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt dus deze screenshots delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken!
Hi @Bert86, dit is wel erg flauw zeg 😕 De bundel staat nu actief, maar de data die je hebt verbruikt, lijkt nog niet vanuit die bundel te zijn gegaan. Vandaar dat de teller van de bundel nog op 10Gb staat in MijnKPN. Het kan zijn dat je dataverbruik en het volledig afronden van de bundelactivatie elkaar net hebben gekruist, je zou nu moeten zien dat de datateller van ‘Buiten EU’ nu wél gaat lopen zodra je data verbruikt.
Dat je hier nu extra kosten voor krijgt, lijkt me niet de bedoeling, Ik wil je dan ook aanraden om hier een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en je hier verder mee kan helpen. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt dus deze screenshots delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.