Skip to main content

Dag,

 

Ik heb 3 weken terug een nieuwe iphone 11 besteld en ontvangen. Ik had wat problemen met mijn bereik en internet, hierdoor heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en ontvangen. Deze heb ik vorige week geactiveerd. Ik loop vooralsnog tegen de problemen aan dat mijn internet ineens wegvalt en ik niet gebeld kan worden, maar wel kan bellen. Ik heb zelf een pakket van onb. bellen en internet. 

 

Wat kan ik het beste doen?

De instellingen voor internet etc staan goed. Ik heb mijn telefoon ook al uit/aan gezet, 

Met vriendelijke groet,

Mehmet.

Hoi @MehmetC, welkom hier. 

Een mobiele verbinding die steeds wegvalt is niet fijn. Alleen wat is er aan de hand. Want jouw toestel zet je wel eens uit en weer aan. Je hebt al een nieuwe simkaart gehad, maar ook dat heeft het niet opgelost. Heb je de simkaart al in een ander totestel getest? Zo kunnen we erachter komen of het in het toestel zit of in de aansluiting. Als het in een ander toestel ook zo is, dan gaat er ergens aan onze kant iets mis. Werkt het in een ander toestel wel goed, dan zit het in het toestel. Dit kan een instelling zijn, maar ook kan er meer aan de hand zijn. Dan kan het toestel opgestuurd worden voor reparatie