Skip to main content

In mIjn KPN heb ik een optie KPN Eenmalig 5GB staan. De bundel uit mijn avonnement is op, hoe kan ik die eenmalige bundel activeren en gaan gebruiken?

Hallo @Johan7443 ,


Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

Hoi @Johan7443, welkom op ons forum!
Is het gelukt je bundel aan te zetten met de stappen die Noordzee hierboven noemt?


Bij het ene abonnement kan ik de bundel wel activeren, bij het andere abonnement niet. Ik hev maar war MB’s gedeeld nu, maar of ik heb de extea bundel verbruikt en die van mijn abonnement nooit gehad, of ik heb mijj abonnement verbruikt en de extra bundel doet het niet


Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? (als het om prepaid gaat is 06-nummer en simkaartnummer voldoende)


Gedaan. Alvast bedankt


Bedankt voor je gegevens @Johan7443, ik heb meteen even meegekeken. Beide nummers hebben de gratis 5GB gehad.
Met het nummer eindigend op 206 heb je deze maand 10,364 GB gebruikt en heb je nu nog 635 MB over. 
Waaraan deze data verbruikt is kan ik niet inzien maar dit kun je vaak nog wel terugvinden in de instellingen van je toestel!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Dank voor je reactie. Ik had niet verwaxht dat de databundels er zo snel doorheen waren zou handig zijn dat dat beter inzichtelijk was. Het is me ne wel duidelijk wat er aan de hand was. 


Ik dacht overigens ook dat ik met KPN compleet dubbele data zou hebben. Kun je dat ook zien Thomas? 


Dat kan heel snel gaan met data inderdaad.
In de instellingen van je toestel kun je vaak terugvinden welke apps hoeveel data hebben verbruikt.

Verdubbeling zit er bij de Hussel abonnementen niet meer in.


Hoe werkt het nu met die eenmalige ophoging van 1gb. Betekent dit dan dat je 31 dagen onbeperkt 4g hebt? En kun je daarvan ook delen? 


Hoe werkt het nu met die eenmalige ophoging van 1gb. Betekent dit dan dat je 31 dagen onbeperkt 4g hebt? En kun je daarvan ook delen? 

Hallo @Wimlee 

 

Geen idee welke eenmalige ophoging je het precies over hebt maar als dat 1GB is dan is dat niet onbeperkt maar maximaal 1GB (via 4G).

Als dit over prepaid gaat en je hebt daar al onbeperkt internet actief dan gaat die 1GB bundel niet werken zolang die onbeperkte internet bundel nog actief is en de snelheid van die 1GB bundel is bij prepaid ook lager (25MBit/s).

 

Je kan er 31 dagen gebruik van maken zolang die 1GB niet op is.

 

Als jij delen met een ander nummer hebt aanstaan (wat niet kan bij prepaid) kan je die 1GB ook delen maar dus maximaal 1GB (en je moet zelf wel minimaal 50MB overhouden).