Skip to main content

Sinds de overgang van Telfort naar KPN kan ik minder lang van hetzelfde mb gebruik maken. Bij telfort heb ik nooit problemen met een tekort en nu opeens wel. Hoe kan dit? 

Hallo @Gggabi ,

Mogelijk maak je tegenwoordig vaker gebruik van mobiel internet? 

Het opmaken van MB's is niet afhankelijk van jouw provider…..

Je zou kunnen overwegen om jouw abonnement aan te passen naar een hoger aantal MB's. 

 

 


Dank voor je reactie maar ik heb juist het idee dat ik minder gebruik maak van mobiel internet. Met het vele thuis werken/zijn of wifi op werk (waar ik eigenlijk nooit mijn telefoon gebruik), gebruik ik juist wifi. Ik heb zelfs twee jaar terug (telfort, zelfde abonnement) tijdens een vakantie van twee weken dagelijks gebruik gemaakt van mobiel internet en toen was ik er zelfs niet doorheen. 

Sinds de overgang krijg ik steeds bericht dat mijn verbruik (bijna) op is, vind dat toch wel vreemd omdat dit nooit aan de orde was. Dus vraag me af of er misschien iets veranderd is.

 @kpn kunnen we hier contact over hebben? 


Hallo @Gggabi en van harte welkom op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, al is persoonlijk meekijken naar een aansluiting en het verbruik natuurlijk niet mogelijk. Wat je in elk geval kunt doen is kijken hoeveel data je nu eigenlijk verbruikt. Je zou je facturen van het afgelopen jaar eens naast elkaar kunnen leggen. Wat ook handig is, is om via je telefoon te kijken waar je nu veel data aan kwijt bent. En check ook even of er wellicht een slimme netwerkwissel is ingeschakeld: zo kun je ongemerkt data verbruiken, terwijl je denkt op wifi te zitten. 

Als je graag wilt dat een medewerker van KPN persoonlijk en ter plekke met je meekijkt, dan raad ik je aan even te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct met je meekijken.