Skip to main content

KPN biedt mobiel internet producten aan (data zonder belminuten) en geeft korting als klanten al internet op het thuisadres hebben.

Voor klanten die geen internet van KPN hebben, maar wel al jaren (tot wel 20 jaar!) meerdere mobiele abonnementen bij KPN hebben, wordt deze korting op een derde abonnement niet gegund.

Dit is erg teleurstellend en bevordert oriëntatie op andere provider. 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Kostar ,

Klopt, sinds twee jaar heb je KPN Hussel en daar krijg je alleen korting op als je minimaal vast internet afneemt bij KPN. Vroeger bij KPN Compleet werd wel een korting gegeven bij alleen meerdere mobiele abonnementen.

Voor jullie is het dan mogelijk slim om die twee andere abonnementen niet te verlengen, maar ongewijzigd door te laten lopen. Verlengen is namelijk niet verplicht. 
 

Voor een derde abonnement gaan sowieso de nieuwe regels gelden conform KPN Hussel.  
 

 


Beste Noordzee,

Ik begrijp jouw reactie, maar dat is precies waar het wat mij betreft mis gaat. 

KPN trekt ergens een streep, komt met ‘Hussel’ aanbiedingen (waarbij overigens wel over korting wordt gesproken ‘€ 2,50, € 5 of € 7,50’, maar deze korting wordt niet gegund) en kijkt vervolgens zeer zwart-wit naar de situatie zonder de langdurige klantrelatie daarin mee te wegen.

Het niet verlengen van de andere mobiele abonnementen was idd ook al direct mijn conclusie (overigens niet omdat dit mij één of ander voordeel zou kunnen opleveren….eerder om elders een voordeel te kunnen gaan genieten).

Blijft teleurstellend.


Ik begrijp jou ook hoor, dat is het punt niet. Ik beschrijf alleen de regels zoals ze door KPN zijn bedacht. 

De letterlijke tekst die KPN heeft gecommuniceerd : 

Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €2,50, €5,- of €7,50 korting op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. 

Â