Skip to main content

Ik het supervoordeel 2000 aan gestuurd, bericht terug gekregen dat het werkt, ook in de app zie ik dit staan, maar krijg geen internet. maar internet doet het niet in Albanië. Mijn vrouw heeft hetzelfde gedaan en bij haar wel.

Ik heb al de telefoon opnieuw opgestart ( iPhone 11), staat nu ook 4G, handmatig netwerk gekozen, opnieuw instellen, maar niks werkt. 

Hoe kan dat en wat kan dan wel helpen?

Beste @Tuur77, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Is dat nog steeds zo? Heb jij handmatig een ander netwerk kunnen zoeken? Dat wil vaak wel eens werken. Een heel andere vraag: ervaar jij in Nederland geen problemen? Er zijn een aantal klanten die problemen ervaren met hun iPhone 11. Mocht het daar aan liggen, dan heb ik op dit moment niet meteen een oplossing. We kunnen dan wel een ticket voor onze technische dienst aanmaken. Mocht dat niet het geval zijn, kan ik in ieder geval even met je meekijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Goedemiddag,

Ik heb dit probleem  nog steeds helaas!

In Nederland heb ik hier geen probleem mee.

Ik ga mijn profiel  update 


Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie inderdaad dat de bundel aan staat én ik zie ook dat er roaming gebruikt is. Maar ik zie dat jij wel een sms over Griekenland hebt gekregen, maar niet dat je in Albanië bent, klopt dat? In dat geval is hij misschien blijven hangen. Ik maak een ticket aan voor onze technische dienst en zij nemen contact met je op. 


Op dit moment zit ik aan de kust in Albanië en op 3 km aan de overkant is Corfu, vandaar soms Grieks bereik. Maar ben een week in Albanië en niet in Griekenland.