Skip to main content

Ik heb nu 2 jaar een Samsung mobiel, 32GB.

Ik heb maar 8gb in gebruik.

Ik heb een Sim Only abonnement zonder data, dus alleen beltegoed. Van mijn partner krijg ik altijd 2GB op de eerste van de maand (mb's delen via KPN). Aan het einde van de maand heb ik minimaal 1GB nog over.

Als er ergens wifi is kan ik snel internetten, echter wanneer ik ergens ben zonder wifi dan duurt het minimaal 1 minuut voordat ik een willekeurige site kan bezoeken. Internet is dan zeer traag.

Afgelopen week naar een KPN zaak gegaan en die zei dat het aan mijn verouderde SIM kaart lag en heb ik direct een nieuwe SIM kaart gekregen.

Helaas is mijn probleem daar niet mee opgelost.

 

Wie heeft de juiste tip voor mij??

Hallo @DiSimOnly ,

Dan ligt het aan jouw telefoontoestel. Ik zou overwegen om een nieuw toestel aan te schaffen. 


Zet nadat u data gekregen heeft uw toestel even in de vliegtuigstand. Of start hem opnieuw op.


Hi @DiSimOnly en welkom op het forum!

Zet nadat u data gekregen heeft uw toestel even in de vliegtuigstand. Of start hem opnieuw op.

Dit is ook mijn eerste advies. 

Mocht dat niet werken, dat zijn dit de volgende stappen:

  1. Controleer in je MijnKPN of de MB's wel bijgeschreven zijn
  2. Kijk of je toestel de mogelijkheid heeft om van 4G gebruik te maken. Zo niet, dan kan dat ook verklaren waarom de verbinding traag is
  3. Als dit alles niet helpt, ga dan naar een KPN winkel. Mijn collega daar kan het toestel met je doorlopen

Hopelijk lukt het zo!