Skip to main content

Hallo,

 

Maandag 31-5 om 23.48u kreeg ik (terecht) een berichtje dat ik door m'n MBs heen was en mijn internet vertraagd zou worden.  Het tegoed zou de eerste van de volgende maand (dus de dag erop, op 1-6) weer aangevuld worden.

Volgens MijnKPN is dit wel gebeurd, maar m'n internet via 4G is nog steeds enorm vertraagd.

Wat is hier fout gegaan?

Bedankt,

Stefan

Hallo @StefanMouwen, welkom bij ons op het forum. Als jouw mobiele internet is vertraagd doordat de bundel op is zal dat in de volgende factuurmaand weer normaal worden. Dat kan de eerste van de maand zijn, het kan ook een andere dag van de maand zijn. In jouw geval lijkt het de eerste van de maand te zijn, aangezien je zegt dat de data wel is aangevuld. Ik heb nog geen gegevens van je, daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN en hieronder een seintje geven als je dat gedaan hebt? Heb je jouw toestel overigens ook al eens opnieuw opgestart?


Bedankt voor de reactie, gedaan!

 

Kheb m'n telefoon net eerst opnieuw opgestart, dat hielp niet.


Vannacht m'n telefoon uitgelaten en vanochtend weer aangezet, dat hielp wel. Dus waarschijnlijk had ik hem wat langer uit moeten laten of zo. Hij doet het weer normaal ieg!


Daar lijkt het inderdaad op, gelukkig is de snelheid daarmee weer hersteld! Ik had nog niets voor je gedaan, ik zie je berichtje en gegevens nu pas staan. Ik blijf er nu ook vanaf dus :wink:

Als we nog iets voor je kunnen doen, trek gerust aan de bel.


Ik heb hetzelfde probleem: gisteren de melding, vandaag weer start nieuwe maand, maar nog steeds vertraagd internet. Meerdere malen herstart en instellingen gecontroleerd. Mijn profiel is ingevuld volgens bovenstaande. 


Hoi @Aekiameh, ik zie dat je hier ook een eigen topic over hebt aangemaakt en dat het inmiddels is gelukt door de netwerkinstellingen te resetten.