Skip to main content

Ik heb het 500 mb internet bundel aanstaan maar de snelheid is blijkbaar nog die van “onbeperkt internet 128 kbit” (stond bij aankoop op de prepaid kaart, maar inmiddels niet meer actief) dus internet data is blijven druppelen.

Is er een snelheid limit van 128 kbit aan deze kaart/ prepaid versie gekoppeld? Anders kan ik het me niet verklaren…

Graag uw toelichting/hulp

Alvast bedankt voor de oplossing

Gerd

Hallo @G_Kowa, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Op prepaid kan maar één bundel tegelijkertijd actief zijn. Activeer je eerst een Onbeperkt Online bundel, dan zal deze actief blijven, ook wanneer je een andere bundel activeert. Maar, zoals ik het begrijp, is de Onbeperkt Online bundel inmiddels verlopen, wat zou betekenen dat je gewoon van de volle snelheid gebruik moeten kunnen maken. Ik neem daarom graag even een kijkje achter de scherm of ik kan zien wat hier aan de hand is. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo @Denise_ bedankt voor de snelle reactie, profiel is aangevuld. Inderdaad het Onbeperkt Online bundel is sinds 25-7 stopgezet. Ik ben benieuwd...

Gerd


Hallo @Denise_ bedankt voor de snelle reactie, profiel is aangevuld. Inderdaad het Onbeperkt Online bundel is sinds 25-7 stopgezet. Ik ben benieuwd...

Gerd

Zou je de bijbehorende simkaartnummer nog in jouw profiel willen zetten? Hier lees je hoe je jouw simkaartnummer kunt achterhalen.


@Denise_ nummer is toegevoegd gr Gerd

 

 


Ik denk dat de snelheid momenteel inderdaad nog geknepen wordt op 128 Kbit/s. Niet omdat jouw simkaart niet meer aan kan, maar omdat Onbeperkt Online eigenlijk nog actief zou moeten zijn. Als ik het goed begrijp heb je een Onbeperkt Online Prepaid simkaart aangeschaft. Deze simkaart komt met Onbeperkt Online welke 31 dagen te gebruiken is. De simkaart is op 22 juli geactiveerd. Dit betekent dat de Onbeperkt Online bundel tot 22 augustus te gebruiken zou moeten zijn. Ik zie ook dat je op 24 juli een sms hebt gekregen waarin wordt gezegd dat de Onbeperkt Bundel die avond ten einde komt. We kunnen een bundel echter niet eerder stopzetten. Dus ik vermoed dat de bundel op de achtergrond nog actief is, waardoor je nu een lage snelheid hebt. Ik verwacht dan ook dat de snelheid na 22 augustus omhoog schiet.