Skip to main content

Mobiel internet werkt niet in Servië.

Wat nu?

 

Goedemorgen @Caro lien, welkom op ons forum!
We hebben hier een handig topic over met uitleg en een paar handige oplossingen.

Als je het daarmee niet op kunt lossen, kun je dan toelichten waar je precies tegenaan loopt en wat je allemaal al geprobeerd hebt? We denken hier graag even met je mee!

Vanuit het buitenland kun je ook bellen me onze klantenservice op 0031612001200


Ik heb onbeperkt internet. Ik ga er vanuit dat ik dan gewoon verbinding zou kunnen maken als ik mobiel internet aanzet. Heb ook geprobeerd handmatig in te stellen. Ik heb net de link bekeken. Moet ik dan voor Servië apart bundel kopen ?

Ik heb hier echt niet veel verstand van.


Wat zijn de kosten als ik eerder genoemd nummer bel?


Op www.kpn.com/buitenland kun je vinden welke bundels en tarieven je nodig hebt per land. 
Omdat Servië buiten de EU is kun je geen gebruik maken van je onbeperkte data en is het het voordeligst om een buitenlandbundel af te sluiten.

Servië: tarieven voor een Voordeelland buiten de EU

De tarieven voor dit land zijn anders dan in Nederland. Met een Extra Bundel voor Voordeelland buiten de EU internet, bel en sms jij voordelig. Hiermee ben je tot 80% goedkoper uit dan het buitenbundeltarief. Zo betaal je slechts €0,01 per MB als je voor de 2000 MB (alleen data) bundel kiest.

Om daar te kunnen internetten moet Roaming ook aan staan op je toestel.

Voor het bellen vanuit Servië naar een Nederlands nummer (ook onze klantenservice) betaal je €1,00 / min.


Servië is geen lidstaat van de E.U. Dus de DATA en bel bundels binnen je abonnement werkt daar niet. Je kunt daar internetten door een extra bundel aan te schaffen.

Bron: http://kpn.com/buitenland ietsje scrollen en Servië invullen.

100 MB/min/sms à € 9,99 stuur sms met de tekst VOORDEEL 100 AAN naar 1266

500 MB/min/sms à € 39,99 stuur sms met de tekst VOORDEEL 500 AAN naar 1266

2000 MB (alleen Data/internet) à € 19,99 stuur sms met de tekst VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

Bellen zonder buiten-E.U. bundel, bv als je alleen de DATA bundel neemt.

  • Bellen: € 1,00 / min

  • Gebeld worden: € 0,50 / min

  • Sms versturen: € 0,30 / sms

  • Sms ontvangen: gratis

Helemaal geen buiten-E.U. bundel, ook niet voor DATA dan kost internetten ook

  • Internet:

     € 2,50 / MB

Top bedankt voor de info😊👍