Skip to main content

Heb 1GB data aangeschaft, maar het werkt niet. Heb alle stappen online doorlopen en ook de klantenservice kan telefonisch niet helpen. Daar werd aangeraden het forum te raadplegen. Mogelijk is het probleem dat mijn simkaart is opgeschort, deze melding krijg ik in het scherm mobiele data. Dit deed geen belletje rinkelen bij de medewerker van de klantenservice. Mijn probleem is identiek aan dat van deze forumgebruiker: https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/nl-kpn-nl-telfort-sim-1-opgeschort-69778, maar ik zie nergens in Mijnkpn de mogelijkheid data te deblokkeren. Kunnen jullie mij helpen?

Voor de volledigheid: Ik heb een nieuwe SIM kaart aangevraagd en geactiveerd. Het bellen en sms’en werkt ook, het is alleen het internet wat problemen geeft. Onder Mobiele Data staat KPN (SIM 1) en daaronder ‘opgeschort’.


Hi Daan, welkom hier. 

Kun je nog wel bellen of gebeld worden op dat nummer? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik even mee.


Beste Alex,

Bedankt voor je bericht. Ik kan inderdaad nog wel bellen en gebeld worden. Sms’en lukt ook nog. Het is echt alleen het mobiele internet dat voor problemen zorgt. Inmiddels heb ik het profiel aangevuld dus als het goed is kun je nu meekijken.

Groet, Daan


Top. Dit stond inderdaad uitgeschakeld, dat heb ik nu aangepast. Zou je het over 10 minuten nogmaals willen proberen en eventueel je toestel opnieuw opstarten?


Beste Alex, het is gelukt, het werkt. Vriendelijk dank voor je hulp.


Graag gedaan uiteraard.Â