Skip to main content

Hallo! Ik heb een onbeperkt internet abonnement (hier kan het dus niet aan liggen) en mijn mobiel internet doet het niet, sinds ik terug ben van vakantie. 
 

De afgelopen maand ben ik op vakantie geweest in Indonesië, waarvan ik dan ook een locale simkaart + mobiel internet had. Mijn KPN e-sim heb ik wel actief gehouden maar niet gebruikt. Nu kwam ik vanmiddag terug en werkte mijn mobiele internet verbinding niet. Er staat wel dat ik 5g verbinding heb (zie screenshot) maar als ik iets wil doen waarvoor internet nodig is blijft de verbinding uit. Iemand tips?

Hallo @Joananwolf 

 

Heb je wellicht in Indonesië ingesteld dat internet alleen via de fysieke kaart ging of mobiele dat op de e-sim uitgeschakeld, staat dat misschien nog steeds zo ingesteld?

 


Ja, maar die instellingen heb ik allemaal aangepast. Sterker nog, ik heb gister mij iPhone helemaal opnieuw ingesteld om te kijken of het aan de instellingen ligt. Maar dat was niet het geval.  


Heb je een iPhone 11?

Zo ja, dan is dit waarschijnlijk het probleem, daar is nog geen oplossing voor:

Je kan je dan in dat topic aanmelden om op de hoogste te blijven van de status en compensatie als het probleem is opgelost.


Gister avond een iOS update uitgevoerd van Apple. Sinds vanmorgen deed hij het weer. Dank voor jullie reacties.