Skip to main content

Ik ben al vele jaren klant van KPN en ik had nooit problemen met het internet met mijn mobiel iphone12promax. Sinds een tijdje is het zeer traag, zeg maar slecht, ook al reset of herstel ik het netwerk, het blijft traag ! Hoe wordt dit verholpen? En kan het wel verbeterd worden? Mijn man heeft een andere provider en totaal geen problemen met internet. 

Ha @Csmith, welkom! Wat rot om dit te lezen 😞. Je geeft aan dat je het netwerk al eens hersteld/gereset hebt, maar dat dit geen soelaas biedt. Ervaar je het slechte netwerk op één bepaalde locatie of is dit op meerdere plekken het geval? En als jij jouw simkaart in het toestel van je man plaatst, ervaar je dan ook dat het wegvalt?
Mocht je het idee hebben, dat het aan ons netwerk ligt, dan is het goed dat onze technische dienst er naar kijkt. Je kunt in dat geval het beste een belafspraak inplannen. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt en helpen je dan verder. 

Als je problemen hebt met wegvallende verbindingen, dan is mijn advies om Bellen via Wifi (VoLTE) aan te zetten in het toestel. 

Reageer