Skip to main content

Mijn mobiel is vanmiddag gestolen (i.i.g. kwijt) en nu probeer ik via KPN een nieuwe simkaart te bestellen en mijn oude te blokkeren, maar ik kan niet inloggen op mijnKPN en als ik mijn emailadress gebruik om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen krijg ik geen mail (ook niet in spam e.d.). Dus nu kan ik eigenlijk net niks. 

Hoi @KMvE en welkom op het forum! Wat zuur dat je toestel gestolen is. 😥 Je kunt hiervoor het beste met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je mobiel gestolen is, en dan zou je zo snel mogelijk iemand aan de lijn moeten krijgen. Die kan je hier verder mee helpen! Mocht het via die weg niet lukken, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan en geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt. 


Beste @Sanne_M dank voor je bericht. Ik kan alleen niet bellen als ik geen mobiel meer heb. En heb zojuist mijn “forumprofiel” ingevuld (seintje).


Ik had gehoopt dat er iemand in je omgeving was waar je het toestel even van kon gebruiken, maar dan gaat die vlieger niet op. Ik heb de simkaart geblokkeerd en ook meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. Die heb je binnen 1 á 2 werkdagen in huis. Hopelijk heb je nog een vervangend toestel, of komt je oude toestel toch weer bij je terecht! 


Hi Sanne,

 

Ik heb nog geen post (met een nieuwe simkaart) ontvangen. Is het gestuurd naar het adres in mijn “forumprofiel” of een ander adress? Hoor graag van je.


Ik had gehoopt dat er iemand in je omgeving was waar je het toestel even van kon gebruiken, maar dan gaat die vlieger niet op. Ik heb de simkaart geblokkeerd en ook meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. Die heb je binnen 1 á 2 werkdagen in huis. Hopelijk heb je nog een vervangend toestel, of komt je oude toestel toch weer bij je terecht! 

Hi @Sanne_M 

Ik heb na 5 dagen (3 werkdagen) nog geen post (met een nieuwe simkaart) van KPN ontvangen. Is het gestuurd naar het adres in mijn “forumprofiel” of een ander adress? Hoor graag van je.


Het wordt naar het adres gestuurd waar je abonnement ook aan gekoppeld is. Dit kun je vinden in je MijnKPN. Dat is een ander adres dan in je forumprofiel staat, dus ik raad je aan om op het juiste adres te kijken of de simkaart er is. 🙂 Ik kan het wegens veiligheidsredenen namelijk niet naar een ander adres laten sturen. Mocht dat niet lukken, ga dan bij een KPN winkel bij jou in de buurt langs. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Als je de situatie daar uitlegt kunnen ze je meteen een simkaart meegeven.