Skip to main content

Sinds ca. 12 /4 heb ik nieuwe simkrt (ivm.Telfort-overgang) en nu kan ik niet meer worden gebeld door sommigen. Aanwijzing mss: KPN waarschuwde mij medio april dat ik mijn SIMkrt moest aktiveren; heb ze gemailed dat ik dat al had gedaan.

Oproepblokkering uitschakelen lukt niet omdat mijn wachtwoord aldoor wordt geweigerd,( terwijl ik geen wachtwoord op deze nieuwe SIMkrt had ingesteld! (dus de fabrieksinstelling 0000 gebruikt , die dus wordt geweigerd).

KPN is nergens telefonisch bereikbaar! Hoe kan ik ze bereiken?Alvast dank voor reaktie.

 

Beste @franshabes, welkom! Wat gek dit 😞. Je kunt ons bereiken via 0800-0402. Maar je ‘praat’ nu ook met een klantenservice medewerker:smiley: . Je hebt deze mensen niet toevallig (per abuis?) op een zwarte lijst/blokkeerlijst gezet? En welke melding krijgen deze mensen als ze jou proberen te bellen? En er zijn dus ook mensen die jou wel kunnen bellen? Ervaar je deze problemen ook als je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatst? En kan jij de mensen die jou niet kunnen bellen, wel zelf bereiken?


Is het inmiddels opgelost? Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: doe dat vooral alsnog als we iets voor je kunnen doen!


Beste Marcia. Dank voor je reaktie; door onbekendheid met knoppen e.d. kan ik dus nú pas kontakt maken. Excuus .Heb de klantenservice van KPN gesproken: konklusie : hun Technische Dienst moet het oplossen en zal mij binnen 14 dagen(!) terugbellen, waarvan inmiddels bijna de helft is verstreken.

Zal zélf volgende week mijn dochter mij laten opbellen terwijl ik BUITEN mijn flat ben; woon nl. op de 7e verdieping van een flat waarop de (on)nodige zendmasten staan voor ongetwijfeld alle "G-nummers” die de mobiele techniek heeft….   Weet alleen dat  T-Mobile nummers mij wél kunnen bereiken. Wordt dus vervolgd. Mvg. Frans Habes  

 


Helemaal prima! Mocht ik t.z.t. nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.