Skip to main content

Goedenacht, 

 

Ik heb momenteel onbeperkt internet en onbep bel en sms abbo  en wil mijn vrouw de MB;s  aan haar delen.

Daar zij geen Internet  MB 's heeft, wel onbeperkt bellen en sms;en en dus van mijn onbeperkt internet  25 gigabit mee kan delen per maand , wat ik van de KPN medewerker heb vernomen.

 

Maar wat is de beste dag en tijd, om dat te kunnen doen> Ik heb nu bv gekeken op mijn KPN en daar zag ik dat bij haar stond nog 0 dagen resterend.

Betekend dat ik nu op 1-augustus precies om 00:00 uur haar de MB moet geven, om niet dan voor kosten te gaan, of moet dat deze dag al gedaan worden?

 

Wat is jullie advies en info erover?

 

Het zou makkelijker wezen om mij bv een sms berichtje te sturen dat automatisch wordt aangegeven dat de tijd er is om haar MB 's te doen geven voor de maand.

 

Is dat mogelijk? of uit te willen zoeken als zijnde meedenken ...

 

 

 

 

 

Hallo @ronald58 ,

Het is nu 31 juli en dat betekent dat de geldigheid van de MB’s die je gaat delen met je vrouw nog maar minder dan een dag geldig zijn bij haar.
Dat is de melding. 
Je kunt elke dag MB’s delen met je vrouw, Maar alles wat over is aan het eind van de maand verdwijnt. Handiger voor jullie is om ergens in de eerste helft van de maand MB’s te delen. Dan kan ze die beter indelen. 


Hoi Noordzee, 

Top je antwoord,

Daar had ik niet aangedacht

Dus als ik je goed begrijp is dat saver spelen dan per 1e van de maand

 


Ja, vannacht om 00:00.

Je kunt nu ook gewoon data delen hoor. Daar kan ze dan tot 00:00 gebruik van maken. Maar om 00:00 is dat weg. Niet dat da verder erg is.


Bedankt nick voor het meedenken 


Hoi Nick 83,

 

Bedankt voor je tip, ik heb het gisteren omstreeks 00:00 uur weer data aan haar gegeven , Toppie:relaxed:


Hoi Noordzee, 

Top je antwoord,

Daar had ik niet aangedacht

Dus als ik je goed begrijp is dat saver spelen dan per 1e van de maand

 

Graag gedaan, 

Ik lees dat je gewacht hebt tot 1 augustus en dat is wel zo slim. Ze heeft nu een maand de tijd om gebruik te maken van die gedeelde MB's.

 


@ronald58 Welkom op het forum. Ik zie dat @Nick83 en @Noordzee je al van een volledig antwoord hebben voorzien, super om te lezen! Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag.