Skip to main content

Goedemiddag.

Onze zaak heeft een abonnement met een aantal gekoppelde mobiele nummers.

1 Daarvan is meer dan een jaar geleden afgezegd.

Dat nummer blijft sindsdien verschijnen op onze factuur.

Aangezien er verder geen kosten voor worden berekend hebben we het maar zo gelaten in de verwachting dat het wel een keer zou verdwijnen van de factuur. We hebben er nog wel een keer over gebeld en het zou geregeld worden; maar niet dus.

Nu schetst onze verbazing, een mail die we onlangs ontvingen, zogenaamd van de directeur klantenservice, met de volgende inhoud:

Geachte heer ……….., 

Iemand op uw adres heeft een mobiel abonnement opgezegd. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN Compleet. Hieronder ziet u de veranderde voordelen voor telefoonnummer 06………..

Dit voordeel krijgt u niet meer
•    Onderling MB's delen
•    € 5,00 korting per maand
•    Gratis onderling bellen

Dit gaat om het nummer wat we dus al lang geleden hebben opgezegd.

Dus wij dachten, okay dan zal deze nu eindelijk van de factuur af zijn.

Maar nee hoor, hij staat er nog steeds tussen.

En ik heb deze ook maar eens gebeld en hij doet het ook nog steeds, weliswaar direct naar de voicemail, maar hij is nog steeds in de lucht.

In MijnKPN staat deze er al vanaf de afzegging niet meer tussen. 

Hoe krijgen we deze nu eindelijk echt weg?

Goedemorgen @Wim van Veen-DP, het gaat dus om een nummer dat opgezegd zou moeten zijn? Als het nog steeds op de facturen staat, lijkt het er sterk op dat de opzegging niet goed is gegaan. Je kunt het beste contact opnemen met de afdeling Opzeggingen via het gratis telefoonnummer 0800-0402.


Hallo Jeroen.

 

Dank je voor het antwoord. Ik heb dat al een keer gedaan en dat hielp niet dus ik hoopte dat iemand hier precies kon zeggen wat er aan de hand is en ik dan eventueel daarmee zou kunnen bellen. Maar als dit is zoals het is dan zal ik het nog een keer proberen.

Â