Skip to main content

Dag mensen,

 

Wie weet of ik mijn oude nummer nog terug kan halen?

is sinds 1 dag verlopen. Ik wil wel een abbo op dit nummer had nog prepaid. Echt balen.

 

Grt Bart

Misschien kan iemand van de klantenservice het nog terughalen. Ik wil er ook wel voor betalen…

 

Grt Bart


Wat gebeurt er als je het nummer belt vanaf een ander toestel?

Als je nu 1 dag niet meer kan bellen heb je normaal nog 90 dagen om je nummer te redden door hem op te waarderen met beltegoed, je kan dan nog wel gebeld worden maar niet meer zelf bellen.


ik heb de mensen die het nummer nu in gebruik hebben gebeld. We werd opgenomen en ik wacht nu op nader bericht.


ik heb de mensen die het nummer nu in gebruik hebben gebeld. We werd opgenomen en ik wacht nu op nader bericht.

Hallo @BartEshuis81 Als andere mensen je oude nummer (na 1 dag al???) nu hebben is het 100% zeker dat je dat nummer niet meer terug krijgt.


Ja ik ga proberen het tegen betaling terug te krijgen


Dan is dat niet na 1 dag, eerst de 6 maanden, dan de 90 dagen en daarna gaat die nog een tijd in de koelkast om al het oude zeer er uit te krijgen, zitten we op ruim een jaar.:thinking:


Hoi @BartEshuis81, welkom op ons forum!
Zodra een nummer verlopen is is deze niet meer terug te halen. Zoals Doornekamp hierboven ook al noemt moet er echter wel even overheen gaan voordat zo'n nummer opnieuw uitgedeeld wordt. We hebben het dan over maanden/jaren en absoluut langer dan een dag.


Een vervallen PREPAID nummer is Los bayos de los ballos. Als het een onbetaalde of opgezegde ABONNEMENT was geweest dan is het soms (!) binnen 1 maand nog wel terug te halen. Want dat gaat in quarantaine. Als Prepaid vervalt gaat het direct weer de bak in. En dan is het … succes naar het zoeken met dat pakketje met de sim met dat nummer in de vele echte en online verkooppunten. Dat is dan meer een spelt in een heel land ipv één hooiberg….