Skip to main content

Ik heb hier ook last van! Jullie/hij is zeker niet de enige. Hopelijk wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost… ik wil graag van mijn nieuw abonnement gebruik maken.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @MelvinO! Ik snap goed dat je graag je nieuwe abonnement wilt gebruiken. ​

Ik wil je in dit geval vragen 0800-0402 te bellen. Onze klantenservice is altijd de snelste weg om dit soort vragen beantwoord te krijgen. 

Krijg je daar geen antwoord, vul dan je profiel aan en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder! 


Hi @MelvinO! Ik snap goed dat je graag je nieuwe abonnement wilt gebruiken. ​

Ik wil je in dit geval vragen 0800-0402 te bellen. Onze klantenservice is altijd de snelste weg om dit soort vragen beantwoord te krijgen. 

Krijg je daar geen antwoord, vul dan je profiel aan en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder! 

Hey! Helaas is de klantenservice niet bereikbaar op dit moment en ik zou dit wel zo spoedig mogelijk op willen lossen! Ik heb mijn profiel zover ik kan aangevuld. Hopelijk kan je me nu verder helpen! :D


Hi @MelvinO! Sorry dat ik dit nog moet vragen, gezien ik zelf dit niet duidelijk heb aangegeven. Maar zou je alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN bankrekeningnummer dat je bij de bestelling hebt aangegeven nog willen vermelden? Dit kan in je profiel onder “Persoonlijke opmerkingen”.

Als je die nog laat weten stuur ik het mobiele nummer gelijk per privébericht naar je. 


Hi @MelvinO! Sorry dat ik dit nog moet vragen, gezien ik zelf dit niet duidelijk heb aangegeven. Maar zou je alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN bankrekeningnummer dat je bij de bestelling hebt aangegeven nog willen vermelden? Dit kan in je profiel onder “Persoonlijke opmerkingen”.

Als je die nog laat weten stuur ik het mobiele nummer gelijk per privébericht naar je. 

Ik heb het erin gezet! Alvast bedankt.