Skip to main content

Goedemorgen, ik probeer mijn nummer Mobiel nummer te transporteren van een zakelijke KPN SIM naar een privé abonnement alleen wordt dit door kpn afgewezen. Het nummer is vrijgegeven door mijn werkgever en ik heb het vermoeden dat dit aan de kant van SYMPAC niet goed gaat. Ik zie dat dit in het verleden ook al een paar keer is voor gekomen alleen staat nergens op dit forum wat de oplossing voor dit probleem is. Via de klantenservice kan kom ik niet verder (ben al x uur verder en zij weten de oplossing ook niet). Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Het gaat hier concreet om een contractovername @Arne66 , zie hieronder voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/zakelijk/search.htm?q=contractovername


Dank maar ik heb al een privecontract bij de KPN. Het probleem is het transporteren en dat het zakelijke klantnummer wat ik heb opgekregen niet wordt herkend (klantnummer symp sympac / mms 19528). Blijf dus in een vicieuze cirkel zitten waardoor ik niet verder kom.


Dan even de zakelijke helpdesk bellen voor een mogelijke oplossing @Arne66 , 0800 0403.

(klantnummer symp sympac / mms 19528)

Waar lees je dat ❓

 


ok dank, ga ik doen

 


Een klantnummer van sympac bestaat uit 4 cijfers , 6, cijfers of 7 cijfers


Hi @Arne66 , welkom hier. 

De juiste weg is om via onze website een overname van je contract te doen: contract overnemen consument naar zakelijk. Heb je dit gedaan? 

 

 


Reageer