Skip to main content

Hoe kan mijn nummer vrijgegeven worden? Mijn werk wilt mijn nummer overnemen voor een ander abonnement, maar schijnbaar moet hier een nummer van vrij gegeven worden 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op ons forum @W-JT en goed dat je deze vraag stelt.

Het ligt eraan of je abonnement nog binnen contract zit of niet. Zit je buiten contract dan kan je werkgever een mobiel abonnement voor jou aanvragen met nummerbehoud van jouw nummer. Zit je nog binnen contract dan zal jouw abonnement (en toestel) eerst moeten worden afgekocht voordat er nummerbehoud kan worden aangevraagd door je werkgever. Het handigste hiervoor is om telefonisch contact met onze helpdesk op te nemen op 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan alles vertellen of het afkopen van het abonnement en eventueel toestel (indien van toepassing uiteraard!)

Weet je zo genoeg of heb je nog meer informatie nodig?


Mijn contract kan ik verlengen op 24 mei. Kan dit dan overgenomen worden? Of moet ik echt wachten tot einde contract?


Dan kan je werkgever vanaf 24 mei een abonnement aanvragen voor jou met nummerbehoud, maar jouw nummer zal dan niet eerder overgaan tot einde contract (dat zal dan liggen zo rond 24 september vermoed ik)
Jouw werkgever kan alleen jouw nummer eerder overnemen als je jouw abonnement (en eventueel toestel) af zou kopen waardoor je contract eerder is afgelopen.