Skip to main content

Mijn mobiele telefoon (iPhone 13) schakelt sinds ik in het buitenland ben direct door naar mijn voicemail. Ik ben hierdoor niet bereikbaar. Ik krijg als mensen hebben gebeld een SMS dat ik een oproep heb gemist. Ik heb alle directe doorschakelen geprobeerd te verwijderen maar niets werkt. Heeft iemand een oplossing?

Welkom op het forum @Rutkens! Vervelend dat je in het buitenland niet bereikbaar bent. Ben je op dit moment ook in het buitenland? Zo ja, welk land gaat het om? Lukt het verder wel om zelf te bellen?

Kijk ook eens op ons topic over mobiel in het buitenland. Misschien dat daar de reddende tip in staat. 


Ik ben op dit moment in Oostenrijk. Probleem speelde ook in Duitsland, Slovenië en Kroatië. Ik heb de reddende tip niet gevonden bij jullie topic over mobiel in het buitenland, helaas. Ik heb ergens op een ander forum gelezen dat jullie een instelling voor iemand met hetzelfde probleem hebben moeten aanpassen. 


@Rutkens ik weet wat je bedoelt met het aanpassen. Ik ga dat voor je nakijken.

Vul daarom je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het gelijk voor je na! 


Done.


Hi @Rutkens! Ik kan met het opgegeven nummer geen KPN mobiel abonnement vinden. Kan het zijn dat je je contract bij een ander bedrijf hebt aangeschaft? En wil je anders ook je klantnummer, postcode en huisnummer in je profiel zetten?


Contract loopt via Clixs / RoutIT. Ben overigens terug in NL en hier schakelt m’n telefoon niet direct naar voicemail.


@Rutkens goed dat in ieder geval alles het weer doet. Ik weet niet zeker of de juiste afdeling voor ondersteuning via Clixs loopt. Of dat dit bijvoorbeeld via onze zakelijke helpdesk gaat. In dat laatste geval raad ik je aan 0800-0403 te bellen. Als die het niet weten neem dan contact op met Clixs. De systemen van zakelijk en particulier zijn namelijk gescheiden. Ik kan daarom geen handelingen uitzetten of tickets aanmaken voor je.Â