Skip to main content

Beste kpn,

 

Heel jammer dat ik geen contact met jullie kan opnemen via telefoon of chat. Ik stap over van Sim only abonnement per 9 februari met nummer behoud. Dit is bevestigd. 

Ik ontving pas geleden een factuur van jullie voor de periode van 1 feb tot 28 feb. Dit klopt dus niet. Willen jullie dit nakijken en een correctie maken? 

Hoor graag van jullie.

Dat kan wel @Latincat 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.


Wat betreft de factuur, die stond al klaar. De abonnementskosten betaal je vooruit. Volgende maand krijg je een eindfactuur waarop je het teveel betaalde (deel) bedrag terugkrijgt, verrekend met de eventuele verbruikskosten tot 9 februari.


Hi,

Het is me nu duidelijk bedankt! En ik was op de website en via de app en bleef in een loop hangen en verwezen naar de website standaard antwoorden FAQ en forum. Vriendelijk bedankt voor het doorgeven :)


Tsja, ook ik heb hem opgezegd per 19-06-2021. Toch krijg ik weer een factuur over juli-2021. Ik had een creditnota verwacht en geen nieuwe betaling. Ik heb online opgezegd en dat moet ook geaccepteerd worden als het ook online aangevraagd kan worden. Waarom loopt het dan toch door?


Hallo @hooftg , ben je al contractvrij en houd je wel rekening met de opzegtermijn van een maand? Was 19-06 het einde van die periode of pas het begin? In het laatste geval loopt je abonnement en de betaling nog door tot 19 juli en krijg je in augustus de laatste factuur.

Had je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen?


Ja, bevestiging van ontvangst voor de opzegging. Eindatum contract was 19-06. Had een jaar gelopen. In april al opgezegd.


Hoi @hooftg . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik dit voor je proberen uit te zoeken.


Hoi @hooftg . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik dit voor je proberen uit te zoeken.

@Erwin_  profiel is aangevuld. Hoop dat het opgelost word.


@hooftg . Dat is merkwaardig. Ik zie van jou 3 mobiele nummers (althans op dat adres geregistreerd).  Je noemt een klantnummer in je profiel. Het abonnement dat daar bij hoort is nog gewoon actief. Ik zie ook nergens een opzegging. 

Als jij zwart op wit hebt dat het opgezegd is, wil ik je vragen om te bellen met 0800 0402 en te vragen naar de afdeling retentie. Zij kunnen je dan vast verder helpen.