Skip to main content

Ik heb de volgende vraag mijn mobiele telefoon is gevallen en nu heb ik het glas helemaal gescheurd.  Ik weet niet of ik daar verzekerd voor ben.ik heb hem n.l heel erg nodig omdat mijn vrouw terminaal ziek is en ik veel moet regelen. Ook krijg ik veel telefoontjes en mails voor verzorging en dergelijke. Ik weet niet hoe lang mijn abonnement nog loopt.want dan neem ik weer een nieuw abonnement. Kunnen jullie mij misschien  hier mee helpen. Jo Mulder 06********



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedenavond @Jo Mulder, welkom hier op het forum!

Wat balen dat je jouw telefoon hebt laten vallen en het glas helemaal gescheurd is. :disappointed_relieved: In jouw situatie zeker, als je jouw telefoon zo veel nodig hebt om belangrijke zaken te regelen.

Als je bij ons een verzekering voor je telefoon hebt afgenomen, dan zie je dat terug in MijnKPN. Heb je dat niet, dan kun je de telefoon alsnog ter reparatie aanbieden. Meer informatie daarover vindt je op onze site: Hoe regel ik de reparatie van mijn telefoon? Ik hoop dat je telefoon gauw gemaakt kan worden en dat je in de tussentijd wellicht een oud toestel van een vriend/familielid kunt lenen, zodat je wel goed bereikbaar bent.

Heel veel sterkte gewenst! Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.


Hartstikke bedankt voor jou informatie Jose


Geen dank @Jo Mulder. Hopelijk kan je telefoon gauw gemaakt worden. :blush: