Skip to main content

Geachte,

 

IK HEB VORIGE WEEK VRIJDAG MIJN ABBONEMENT VERLENGD EN ENEN NIEUWE TELEFOON BESTELD OMDAT IK MIJN TELEFOON WAS VERLOREN 

ik heb bij het bestellen uitdrukkelijk gevraagd of deze op zaterdag geleverd wordt en hier werd ja op geantwoord. ik heb deze telefoon nodig voor mijn werk en dien hier mijn geld mee te verdienen (en jullie ook kan betalen)

nu was deze op zaterdag om 16 00 uur nog niet geleverd en heb hier over gebeld de medewerkster zij dat hij nog kon komen anders maandag.

ik was hier niet zo blij mee en heb dit ook aan de desbetreffende persoon geventileerd.

door deze actie van KPN ben ik maandag al wat geld misgelopen en heb mijn andere telefoon gevonden, deze is dusdanig beschadigd dat hij niet meer functioneert.

ik kwam `s avonds om 19:00 uur gebeld dat mijn telefoon niet geleverd is en dus ook de kaart niet.

ik heb mijn teruggevonden telefoon de simkaart weer laten deblokkeren en de telefoon van mijn echtgenote genomen om toch te kunnen bellen. deze medewerkster heeft mij verteld dat de telefoon op dinsdag geleverd wordt en dat ik door iemand van de backoffice gebeld zou worden.

 

op dit ogenblik is het spijtig genoeg al geen verrassing meer dat ik niet gebeld ben en de telefoon ook niet geleverd is.

 

ik wil bij deze doorgeven dat ik ook geen verlenging meer wil voor dit abonnement en de telefoon ook niet meer wens te ontvangen. en ik mezelf ga beraden of ik mijn andere  3 abonnementen van mijn vrouw en kinderen en KPN Compleet wel bij u ga doorzetten.

tevens ga ik dit kenbaar maken bij kassa! want zal waarschijnlijk niet de enigste zijn waarbij dit zo verloopt.

Met géén vriendelijk groet 

J.J.C. Koen

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Welkom op het forum @JACK KOEN. De makkelijkste manier om de bestelling te annuleren is het toestel weigeren aan de deur. Anders zou ik na het invullen van je gegevens n je profiel kunnen kijken of ik dit voor je kan doen. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!