Skip to main content

Na de laatste update van iPhone 6s werkt de kpn iTV app niet meer krijg melding geen internet via 4G. 
maar internet via Google 4G werkt wel gewoon net als navigatie apps. 
Heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat geeft ook geen resultaat. Als ik de app opstart staat deze gelijk vast en ik kan niets instellen. De Kpnitv heeft altijd gewerkt. 
Weet iemand een oplossing. 
 

 

Hi @Wim171 Welkom op ons Forum,

Ik ben even benieuwd, we hebben gisteren/vannacht een update gehad voor onze ITV app versie 6.5.3.
Het kan soms zijn dat de app niet goed meer functioneert als hij verouderd is te opzichte van het systeem waarop hij draait.
Als je de ITV app update via de app store of weer verwijderd en opnieuw installeert, ben ik benieuwd of het nu wel werkt. 

Fijne dag. 


Hallo Lisa,

Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat  

Ik accepteer het maar, in januari koop ik een nieuw toestel  

groetjes  

 

 


@Wim171 heeft u al gekeken bij de instellingen van de app. Hier kan je bij “kijken over 3G/4G” een selectie maken/switch aan zetten of je inderdaad wil kijken met mobiele data wanneer je geen WIFI hebt. Wellicht dat na de update de switch op UIT is gesprongen.

De nieuwste versie van de KPN ITV app heeft IOS10 nodig en dat zou geen probleem hoeven te zijn voor de IPhone 6s.


Beste Hoopvol, 

Heb gekeken stond ingeschakeld.

Helaas geen resultaat. Zal wel aan het toestel liggen. 
Alles werk wel op 4G behalve KPN app. 
bedankt. Voor de aandacht. 


Hoeft nog niet perse aan je toestel te liggen. Met de nieuwe app van KPN ITV (IOS versie) zijn meer problemen. Er zijn ook problemen gemeld met de verbinding met de Chromecast van Google. Hou de update van de KPN ITV app in de gaten.


Ik ben eruit. Kwam toevallig via instellingen op mijn iPhone terecht op mobiele data en zag tot mijn schrik dat het vinkje op off stond. Vinkje op on gezet en de app werkt weer. Dus iedereen die mij advies heeft gegeven bedankt maar het was een kwestie van een vinkje en de app is dus ook prima. 
 

 


Fijn dat het is op gelost! 


Reageer