Skip to main content

Hallo allemaal, 

Een tijdje heb ik nu een “unlimted” abonnement bij KPN. In de KPN App kan ik alles zien behalve hoeveel GB ik verbruikt heb per dag. Terwijl het “Unlimited” abonnement max 5 GB per dag kan verbruiken. Daarna kan je onbeperkt 1GB toevoegen middels SMS of de app. 

In theorie is het wel unlimted maar als ik een dagje lekker wil streamen (Netflix, Twitch) moet ik toch telkens 1gb toevoegen (vermoeiend) 

Het zou handig zijn als de KPN App iig aangeeft hoeveel GB ik al verbruikt heb. Ik weet bij IOS kan je dit ook zien bij instellingen maar dit is omslachtig en volgens mij heeft KPN een aantal apps wat niet mee telt in dit verbruik. Zoals Spotify (dacht ik) 

Uiteraard ontvang ik een SMS oop 80% en 100%. Als je aan het streamen bent gaat dit hard. 

Is er een mogelijkheid of om toch het aantal verbruikte GB te zien in de app bij een Unlimted abonnement? Ik lees topics van 9 maanden geleden waar dit ook in gevraagd word. Ik had gehoopt dat er inmiddels wel een update zou zijn. Ik kan niet de enige zijn die hiermee zit XD 

Hallo @ThunderBird, ik kan me zeker voorstellen dat bij een dagje streamen dit heel handig kan zijn. Ik zal je suggestie binnen de organisatie doorgeven. Ik verwacht niet heel binnenkort al een verandering, zo eerlijk wil ik wel zijn.