Skip to main content
Beantwoord

Mobiel verloren: simkaart blokeren

• September 15, 2022
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele telefoon verloren. kan ik die op een of andere manier blokkeren? Ik heb op dit forum de aanwijzingen voor blokkeren gezien maar dat werkt  bij mij dus voor geen meter. Als ik op 'mobiel’ klik  krijg ik mijn factuur te zien en nergens informatie &Simkaart instellingen"”

Beste antwoord door Remco van KPN

@kruidenhuis Dat is natuurlijk bijzonder vervelend :-( . Is het blokkeren nog gelukt? Je kan altijd even bellen met 0800-0402 in dergelijke situaties. Zou je jouw profiel kunnen invullen als je nog hulp nodig hebt? Post dan gerust nog even een bericht!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2022

Gewoon een nieuwe simkaart aanvragen. Dan word de oude automatisch geblokkeerd. 

En log in bij Google of Apple op uw account en blokkeer daar uw toestel. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2022

@kruidenhuis Dat is natuurlijk bijzonder vervelend :-( . Is het blokkeren nog gelukt? Je kan altijd even bellen met 0800-0402 in dergelijke situaties. Zou je jouw profiel kunnen invullen als je nog hulp nodig hebt? Post dan gerust nog even een bericht!