Skip to main content

Mijn nummer is buiten gebruik gesteld zonder dat ik hier bericht over heb gehad, ik heb dit nummer nodig voor werk en zit nu erg in de problemen en kan jullie niet bellen doordat het buiten gebruik gesteld is. Hoe krijg ik contact en zo snel mogelijk mijn nummer weer actief?

Hallo @Jacquin, lastige situatie zo! Zou je jouw 06-nummer in jouw profiel kunnen zetten. Geef jij hier vervolgens even een seintje, dan kan ik voor je kijken wat er aan de hand is. 


Mijn gegevens zijn toegevoegd


@Jeroen_dB 


@Jeroen_dB ik heb mijn betaalafspraak van 70€ per maand aangehouden en er blijft ook staan dat 3 facturen niet betaald zijn terwijl ik deze wel betaald heb. Zou het hier aan kunnen liggen?


Wat ik zie is dat er inmiddels meerdere facturen openstaan. Ondanks een betaalafspraak, zal ook de reguliere betaling doorgang moeten vinden. Als dat namelijk niet gebeurt, vervalt de betaalafspraak. De enige manier om jouw nummer weer in werking te stellen is het volledige openstaande bedrag ineens te betalen.

Mocht je nog vragen hebben over betalingen, dan zal je toch moeten bellen met het gratis nummer van de klantenservice: 0800-0402. Gezien het feit dat jouw nummer geblokkeerd is, adviseer ik om een toestel van iemand even te lenen voor het telefoontje. 


@Jeroen_dB, ik heb de afspraak gevolgd en de facturen betaald, zijn ook gewoon afgeschreven van mijn rekening dus heb hier ook de afschriften voor. Nu moet ik dus zonder telefoon zitten totdat ik iemands mobiel kan lenen ?


Als je volgens jou de betalingen wel hebt gedaan, dan alsnog moet er contact komen met de afdeling "Collections". Daarvoor zal je moeten bellen.Â