Skip to main content

Ik zal proberen kort en duidelijk uit te leggen wat het probleem is

 

ik heb 1 telefoon met een los simkaartje waar ik af en toe beltegoed op zette, hier wil ik graag een klein abonnement opzetten, daar begon het probleem mee.

 

omdat ik al 2 abonnementen heb van telfort over gezet naar kpn hoefde ik geen mbs erop omdat ik kon husselen.

 

zaterdag gebeld dus, contract gemaakt, prima, zondag krijg ik sim kaartje binnen geactiveerd en toppie, werkt.

 

maar nu kom ik er dus achter dat ik niet goed informeert ben die de mevrouw van de KPN, ( ze zei dat ik kon husselen met mijn 3 abonnementen) want een abo wat van telfort af komt kun je geen mbs mee husselen :S

 

dus maandag gebeld, sorry jongens zo heb ik er niks aan he, als ik de deur uit ga met mijn toestel heb ik nog niks….. dus na lang peuteren is mijn contract verscheurt en een nieuwe aangemaakt met 2 mb erop, meteen maar mijn 2 andere ook naar kpn over gezet dan kan ik later alsnog overgaan op de hussel.( dit is trouwens prima gegaan)

 

nu krijg ik dinsdag mijn 2de nieuwe simkaart binnen, lekker snel dat wel maar die krijg ik niet geactiveerd, dus ik kijk in mijn kpn, nummer staat er niet bij, dus ik weer bellen…..

 

ik bellen, met een trouwens erg onvriendelijk persoon, ik meteen rillingen van kreeg en door verbonden kon worden met een ander, hij behandelde me of ik net uit een ei kwam gekropen…… ik heb opgehangen en met iemand anders het netjes afgemaakt, het enige antwoord wat ik kreeg is dat het 24 uur duurt…. vorige keer ging wel meteen maar oke….dan wacht ik af…………….

 

dus gisteravond gebeld, die 24 uur waren al  met 8 uur verstreken, een hele aardige dame aan de lijn wat er al langer werkte, en die ontdekte dat mijn eerste abo van zaterdag niet afgesloten was, er moest nog iets van een belletje gebeuren maar ze vond dat dat sneller moest kunnen dus heeft zitten peuteren terwijl ik in de wacht zat…… ze zegt nog als de verbinding wegvalt kan ik je hier terug bellen, ja dat kan

 

en ja hoor die viel weg na 15 minuten, ik had wel weer een ander contract in de mail maar niks meer gehoord…..dit was gisteravond...nu heb ik dus nog niks, ik kan me zo bedenken dat ik zo weer een nieuwe sim ga krijgen maar ik heb liever gewoon internet en dat ik weer gebeld kan worden, ik kan dus nu vanaf zondag ook niet meer werken want ben niet bereikbaar……

 

iemand verstand van zaken? want na 2,5 uur met de kpn te hebben gebeld kan ik er bijna zelf gaan werken en ben ik het helemaal beu……………. het is trouwens met nummer behoud

 

lieve groeten van een rade loze dame

 

 

 

 

 

als het goed is, en ik heb er vertrouwen in, is er nu een heel nieuw nummer gemaakt en ben ik morgen middag weer online, geholpen door een hele lieve dame van de klanten service


na 3 nieuwe simkaartjes en vele uren verder aan de telefoon hangen is het iet gelukt, kreeg zelfs het advies om alles op te zeggen…….. ik zit nu bij ziggo waar het wel 1 dag gepiept was!