Skip to main content

Zojuist hebben we een KPN abonnement voor internet en TV aangevraagd voor ons nieuwe huis. Hier ga ik binnenkort met mijn vriendin wonen.

Nu is het zo dat ik nog een mobiel abonnement heb dat op mijn huidige adres staat. Ik weet dat je dat adres eenvoudig in Mijn KPN kan wijzigen, maar het staat nog onder een gezamenlijk KPN compleet pakket geregistreerd op de naam van mijn ouders. Hoe kan ik dit mobiele abonnement wijzigen naar mijn eigen naam en koppelen aan het nieuwe abonnement op mijn nieuwe adres waar ik binnenkort woon?

Ik heb gezocht maar ik kwam er niet uit. Hopelijk weet iemand het antwoord hierop!

Groet, Tim 

 

Hoi @Tisubu. Welkom op het KPN Forum. Staat het mobiele abonnement op jouw eigen naam? In dat geval kan je het adres in Mijn KPN wijzigen. Het abonnement wordt dan automatisch ontkoppelt van het KPN Compleet/Hussel huishouden van het adres van jouw ouders. Zodra het Internet en TV abonnement actief is op het nieuwe adres kan je het mobiele abonnement weer koppelen aan jouw eigen internet en TV abonnement, KPN Compleet/Hussel huishouden. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag. 


Hoi @Vikash , dank je wel voor je reactie. Ik weet dus niet zeker of het abonnement op mijn naam staat. Bovenaan mijn facturen staat bijvoorbeeld mijn eigen naam, maar in persoons- en betalingsgegevens staat de naam van mijn moeder, die dus het KPN compleet abonnement heeft.

Ook als ik bijvoorbeeld een nieuw abonnement afsluit voor mijn mobiel, wat ik laatst heb gedaan, spreken ze mijn moeder aan in de conversaties. Dus het lijkt erop dat het abonnement niet op mijn naam staat.

Weet jij hier meer van? Dank je wel alvast!


Dat ga ik voor jou uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten in je KPN Forum profiel?


Hoi @Vikash , dank voor de hulp! Ik heb mijn profiel verder ingevuld, maar ik zag nergens een invulvak voor mijn mobiele nummer, wel voor mijn klantnummer. Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt.


Daar heb ik voldoende aan. Je ontvangt zo een privébericht.