Skip to main content

Ik heb een KPN 2014 SO Basis 150 abonnement voor mijn mobiel. Dat wordt zowel bij ´mijn producten´ als op mijn meest recente factuur bevestigd. So far so good, maar… van de week viel o.a. mijn internet verbinding buiten huis weg. Dit zonder wijziging van mijn telefoon instellingen.

Na inloggen op ´mijn KPN` staat bij `mijn producten´ weliswaar mijn huidige abonnement maar als einddatum van het contract `05/12/2016`. Start ik vervolgens de optie ´verlengen´ dan wordt aangegeven dat ik enkel een `sim only´ abonnement heb. Dit terwijl ook ´mijn KPN`,  bij ´producten´ en facturen, mijn Basis 150 abonnement staan. Hoe los ik dit op ?

Start ik vervolgens de optie ´verlengen´ dan wordt aangegeven dat ik enkel een `sim only´ abonnement heb. Dit terwijl ook ´mijn KPN`,  bij ´producten´ en facturen, mijn Basis 150 abonnement staan. Hoe los ik dit op ?

Wat is het probleem? Een sim-only abonnement is een type abonnement. Basis 150 is de naam van het abonnement. 


Geen internet verbinding buiten huis.

Sim/only is o.a. zonder roaming en internet.  KPN 2014 SO Basis 150 abonnement (euro 19,22) heeft wel roaming en internet.


Sim/only is o.a. zonder roaming en internet.  

Dat is niet waar. Sim-only betekent dat u er geen toestel bij genomen heeft.


Mijn vraag is hoe los ik het door mij, in mijn 1e bericht geschetste, probleem op ? Tot eergisteren werkte mijn internet verbinding, middels mijn KPN 2014 SO Basis 150 abonnement (euro 19,22), wel. 


Mijn vraag is hoe los ik het door mij, in mijn 1e bericht geschetste, probleem op ? Tot eergisteren werkte mijn internet verbinding, middels mijn KPN 2014 SO Basis 150 abonnement (euro 19,22), wel. 

Kunt u nog wel bellen?


Ja, dat werkt nog.


Staat mobiele data wel aan op het toestel?

Heeft u de sim al eens geprobeerd in een ander toestel? 


Top. Om voor mij onduidelijke reden stond de KPN SIM krt uit.


Werkt het nu weer?


Yep. Thnx