Skip to main content

Mijn 2 mobiele abonnementen lopen in januari 2023 af. Volgens 0800-0402 kan ik als vaste klant van KPN  geen gebruik maken van de Black Friday aanbiedingen. Toen heb ik de vraag gesteld waarom ik als ik via MijnKPN op verlengen druk, dan wel op deze aanbiedingen uit kom. Volgens de klantenservice moest ik het dan maar eens proberen ! Zo werkt dit niet, het kan wel of niet en niet “proberen”.
Mijn vraag is dan ook: waar kan ik nu terecht om te verlengen: via MijnKPN werkt niet, via klantenservice ook niet (geen tijd ivm de Black Friday drukte, werd opgemerkt). Moest komende week maar wederom bellen.  

Waarom werkt het niet via MijnKPN? U komt toch bij de aanbieding uit zegt u?

En welke Black Friday deal zou u graag willen? Ik zie "geen aansluitkosten", maar die betaald u bij verlengen sowieso toch al niet.


Via MijnKPN staat bij mijn beide nrs.: U kunt nu verlengen. 
indien ik dan mijn 06nr. toets, krijg ik momenteel weer geen sms code om de verlengingen te zien. Gisteren kon dat weer wel en kwam ik bij de BFD uit.

Echter volgens de klantenservice geldt de Black Friday deal: 

10+2 GB en onbeperkt bellen en sms NIET voor vaste klanten.

Vandaar dat ik het niet begrijp: kom bij de deals uit, maar deze gelden niet voor mij. 


Hallo @MJJ als je die BFD-deals in de verlengshop ziet, kun je die gewoon aanvinken.

Je kunt dus niet de aanbiedingen voor nieuwe klanten aanvinken, want dat ben je niet.

Dat nieuwe contract gaat dan in per vervaldatum huidige contract.

Voor alle duidelijkheid: je hoeft dus niet te verlengen, dat is alleen zinvol als het voordeliger voor je is. Het enigste nadeel kan zijn dat je weer aan een contract van 2 jaar vast zit.

Als je niets doet wordt je huidige contract per vervaldatum omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

 


Oke ga nog eens kijken, bedankt voor jullie reacties.


Oke ga nog eens kijken, bedankt voor jullie reacties.

Hallo @MJJ laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.