Skip to main content

Ik heb niet meer de mogelijkheid om mijn bundel aan te passen in MijnKPN. Voorheen kon ik dat wel, maar ik heb mijn abonnement van wat voorheen van telfort was verlengd met een nieuwe mobiel. Maar ik zit nu vast aan elke maand 2gb internet. Wat kan ik hieraan doen?

Goedemorgen @Vraaghetkpn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Juist met Hussel van KPN is het de bedoeling dat je maandelijks je abonnement kan verhogen en verlagen via MijnKPN. Echter, als je nu in je eerste maand van je nieuwe abonnement zit dan kan je het inderdaad nog niet wijzigen. De eerste maand dien je eerst voorbij te zijn voordat je weer wijzigingen kan aanvragen. Zit je in de eerste maand van je nieuwe, verlengde KPN abonnement? Dan is het nog even geduld hebben. Is die maand al voorbij? Dan is er wat anders aan de hand en moeten we hier even naar gaan kijken. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en mij een seintje willen geven? Dan zoek ik het een en ander voor uit je :wink:


Het blijkt dat als je je abonnement verlengd heb dat je deze mogelijkheid kwijtraakt. Dit vind ik wel vreemd. Als je deze service aanbied, vind ik wel dat je in elke situatie over de mogelijkheid moet beschikken om abonnement aan te passen. Nu heb ik een extra sim only kaart aangeschaft en moet wachten tot September dat ik weer over KPN Hussel kan beschikken.


Hi @Vraaghetkpn. Dat begrijp ik niet helemaal.. Bedoel je dat je in die 1e maand al iets wil wijzigen? Of heb je verlengd en is deze verlenging nog niet ingegaan? Dan staat er namelijk een order open, en bij een openstaande order kan er inderdaad geen tweede of nieuwe wijziging worden gedaan tot die order wordt afgemeld als gereed. 

Of gaat het om iets anders in jouw geval?  Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met wat gegevens zoals naam, postcode + huisnummer en 06-nummer zodat ik het een en ander even kan controleren?


@Vraaghetkpn ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of iets ophelderen?


Reageer