Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Het is mij opgevallen dat ik minder data heb dan dat ik zou moeten hebben. Op dit moment is mijn internetbundel 10.000 MB's, maar dit zouden er 20.000 moeten zijn. In mijn huishouden maken we al gebruik van KPN voor de televisie en bellen waardoor ik in aanmerking kom voor de Hussel. 

Mijn vraag aan u is of u dit voor mij kunt regelen. 

Met vriendelijke groeten,

Jorrit Ebens

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoi @Jorrit Ebens, welkom op het forum. Als ik je goed begrijp heb je een mobiel abonnement voor 10 GB, welke niet verdubbeld wordt terwijl je dit wel verwacht. Of de databundel verdubbeld kan worden hangt af wanneer het mobiele abonnement is afgesloten. Als dit voor 8 oktober 2019 was valt het abonnement nog onder de KPN Compleet voorwaarden, waarbij de dubbele data mogelijk is. Als het na die datum was valt het onder de Hussel voorwaarden, daarbij is geen verdubbeling mogelijk. 

Ik zie dat je nog geen gegevens op jouw forumprofiel hebt staan, daardoor kan ik nog niet kijken wat voor jou van toepassing is. Zou je daar jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken.


Hoi @Jorrit Ebens, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels via een andere weg duidelijk geworden of kan ik nog met je meekijken?