Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb sinds enkele weken problemen met de mobiele dataverbinding. De downloadsnelheid op 4g en 5g is uitstekend, de uploadsnelheid komt echter niet meer boven de 0,5 MB/s uit. Dit zowel op NL netwerk als in het buitenland (BE). Ik heb de APN al proberen aan te passen naar portalmmm.nl i.p.v. internet, dit helpt echter niet. Ook heb ik de IPhone netwerkinstellingen gereset en de simkaart in een ander toestel geprobeerd, het probleem blijft echter. 

 

Graag een oplossing. B.v.d.

 

Hi @Raymond111, wat zuur zeg dat het momenteel zo slecht gesteld is met je verbinding 🙁

Heb je wellicht een iPhone 11? Zo ja, dan wil ik je aanraden om een berichtje achter te laten in het volgende topic:

Als je dan ook je gegevens invult in je profiel, kunnen we er voor zorgen dat je op de hoogte gehouden wordt over dit probleem!

 

Je geeft echter ook aan dat je jouw simkaart in een ander toestel hebt geprobeerd. Mocht je een ander type iPhone hebben én een toestel hebben getest dat ook geen iPhone 11 was, dan zal jouw slechte verbinden os staan van deze problemen.  Zou je ook in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en het even willen laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik vanaf onze kant kijken of ik iets geks tegenkom!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!