Skip to main content

Mijn mobiel internet doet het niet buiten de deur. Ik heb al een nieuwe simkaart en de netwerkinstellingen terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit werkt beide niet.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen zodat ik weet internet heb buiten de deur? 

Hoi @Meliens, welkom op het forum. Ondanks de nieuwe simkaart en het resetten blijf je geen internetverbinding hebben dus. Je zegt specifiek buiten de deur, thuis heb je wel verbinding met de Wifi dan? Heb je jouw simkaart ook al eens in een ander toestel geprobeerd, heb je daar ook geen internet verbinding?


Simkaart in andere telefoon hebben we geprobeerd. Daarbij hetzelfde probleem in de andere telefoon. Daarna hebben we een nieuwe simkaart besteld, werkte niet. Nog steeds zelfde issue. 
 

WiFi is overigens geen probleem. Het is puur internet over 4G. 
 


Hallo @Tjoepatjoep1989, als ik het goed begrijp heb jij dezelfde situatie als @Meliens? Zou een van jullie (of beide) het forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik er ook naar kijken. 


Haha ik heb er last van dat het bij meliens niet werkt want dat is mijn vriendin 😂


Dat verklaart een hoop inderdaad :wink:  Zou een van jullie dan het forumprofiel volledig (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke gegevens”) kunnen invullen zodat ik er een blik voor jullie op kan werpen? 


Gedaan!


Dat verklaart een hoop inderdaad :wink:  Zou een van jullie dan het forumprofiel volledig (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke gegevens”) kunnen invullen zodat ik er een blik voor jullie op kan werpen? 

Heb je voldoende gegevens?

 


Ik had het topic al voor me, ik was nog niet toegekomen aan reageren. Nu wel zoals je ziet :wink: Zou je nog kunnen toevoegen over welk 06-nummer het gaat? En heb jij op die locaties hetzelfde probleem, of is het specifiek bij @Meliens?


Het gaat om het nummer van meliens. Ik heb geen problemen met mijn toestel. Kan ik het nummer in pbsturen?


Dan is haar nummer handig inderdaad, je kunt die op je profiel zetten bij het mobiele klantnummer, dan zal ik 'm daar kunnen vinden.


Staat erop!


Dan is haar nummer handig inderdaad, je kunt die op je profiel zetten bij het mobiele klantnummer, dan zal ik 'm daar kunnen vinden.

Check!


Dank jullie voor de gegevens, ik heb daarmee gekeken en het dataverbruik staat voor dit nummer wel aan. Zouden jullie elkaars simkaart in elkaars toestel kunnen doen en kijken wat er dan gebeurt? Ik ben benieuwd of het met de simkaart mee gaat, of dat het bij hetzelfde toestel blijft. Als het met de simkaart mee gaat is het vervangen van de simkaart een goede volgende stap: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen.


Dank jullie voor de gegevens, ik heb daarmee gekeken en het dataverbruik staat voor dit nummer wel aan. Zouden jullie elkaars simkaart in elkaars toestel kunnen doen en kijken wat er dan gebeurt? Ik ben benieuwd of het met de simkaart mee gaat, of dat het bij hetzelfde toestel blijft. Als het met de simkaart mee gaat is het vervangen van de simkaart een goede volgende stap: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen.

De simkaart hadden we dus al vervangen. Bij het gebruik van de simkaart van Meliens in de telefoon van mij was het probleem nog steeds aanwezig. Daarna hebben we dus een nieuwe simkaart aangevraagd en werkt het nog steeds niet bij Meliens. 


Op miraculeuze wijze (na even de nieuwe simkaarten te hebben omgewisseld) werkt het internet nu weer. Dank voor de ondersteuning. 


Dat is inderdaad een miraculeus moment! Ik had alles net voor me en was aan het kijken wat ik kon doen en toen zag ik je nieuwste reactie verschijnen. Ik heb geen verklaring waardoor het nu werkt, maar ik ben natuurlijk blij dat het werkt! Mocht het toch terugkomen, geef een gil. Dan gaan we gewoon samen verder kijken.


Dank!