Skip to main content
Hallo KPN,



Wanneer worden er nieuwe masten geplaatst voor het nieuwe gedeelte van Harderwijk drielanden (Harderweide) te dekken? Ik woon sinds kort in een nieuwbouwwijk en heb binnen 1streepje 3g en buiten 2 streepjes 3g. Mijn zakelijke toestel met Vodafone heeft gewoon vol bereik 4g.

Mijn ouders wonen zevenhonderd meter van mij vandaan en hebben al zolang ze daar wonen slecht bereik met KPN.



Waarom komt deze vraag elke keer terug en wordt er niks meegedaan. Anders providers hebben beter Bereik.
Hoi @Lenoils . Ik durf daar geen uitspraak over te doen. Als jij slecht bereik ervaart, heb ik de mogelijkheid om een netwerkklacht voor je aan te maken. Er wordt dan contact met je gezocht en men probeert de oorzaak weg te nemen of te verklaren. Als er meerdere meldingen uit een bepaald gebied komen wordt er vaak extra onderzoek gedaan met soms aanpassingen aan de antennes tot gevolg. Ik heb helaas geen inzage in deze gegevens. Je kunt wel voor jezelf controleren hoe de dekking in het gebied is via deze kaart: https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

Excuses als dit een beetje als een 'standaard' antwoord overkomt. Ik durf er simpelweg niet op te speculeren. Mocht je het op prijs stellen, maak ik graag een netwerkklacht voor je aan.
Hallo Erwin,



Je mag een netwerkklacht indienen. Al denk ik dat er niks aan gedaan word. Zie verhalen op het forum van 5/6 jaar geleden dat het toen al slecht was en nu nog steeds geen verbetering.



T-mobile en Vodafone hebben een beter ontvangst.
Ai, dat is inderdaad niet heel hoopgevend. Toch lijkt het me zinvol en ik ben blij dat je hier wat tijd in wilt steken.

Ik heb je een privébericht gestuurd met het vragenformulier, @Lenoils Kun je die voor mij invullen?
Hoi @Lenoils . Ik heb nog geen reactie gehad op mijn privébericht. Ik kan me voorstellen dat je even druk bent met andere dingen. Mocht je nog de tijd vinden, vul 'm in en dan stuur ik het door.
Ik heb namens @Lenoils een dekkingsklacht doorgestuurd en verwacht dat hij binnen vijf werkdagen gebeld wordt. Laat je weten hoe het afloopt?
Heb je nog iets gehoord, @Lenoils ?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Het is echt dramatisch. Binnen bellen kun je wel vergeten, tenzij je via WiFi belt maar ook het WiFi bereik binnen is echt slecht. 
 

Buiten moet je net op de goede plek staan. 3G/4G ook heel matig. 
 

KPN kom eens met een oplossing voor Drielanden!Â