Skip to main content

Graag wil ik deze facturen inzien i.v.m overleden echtgenoot

Hallo @Koffiepot , dat zal lastig worden, bedrijven hoeven maar tot 7 jaar terug administratie te bewaren, dus misschien nog iets van 2014, maar ouder niet meer vrees ik.

 


Beste @Koffiepot, welkom op ons Forum. Ik ben er nu pas aan toegekomen om op jouw bericht te reageren. 


Wat @JanD aangeeft, klopt: een niet-gespecificeerde factuur bewaren wij maximaal 7 jaar. Is het overlijden al bekend bij onze afdeling Nabestaandendesk? Zo niet, dan wil ik je vragen om met hen contact op te nemen, zodat zij dit kunnen registreren en jou kunnen helpen aan kopie facturen uit 2014.
Informatie over de Nabestaandendesk en hun telefoonnummer, vindt je hier.

Sterkte met jouw verlies en als er nog vragen zijn, dan lees ik deze graag!

 


Hoi Shyrin,

ik heb al eerder contact gehad net de nabestaande desk en zij zeggen dat de facturen 5 jaar worden bewaard . helaas kom ik niet verder.

Ik heb ze nodig betreft een claim bij kpn 

Eigenlijk zoek ik het mobiele contract van 2014 

 


Ik wil graag nakijken of ik het contract voor je kan opvragen, zo niet dan kan dat alsnog via een schriftelijk verzoek.

Wil jij je  profiel invullen met de volgende informatie:  naam contractant, postcode + huisnummer, 06 nummer en het klantnummer? Geef je een seintje als het profiel ingevuld is?


Top,

Ik heb mijn profiel gewijzigd en helaas heb ik van de echtgenoot geen klantnr meer.

Ik heb wel een contract van 2014 en dat is een verlenging . wat daarvoor zit zoek ik dus.

op het contract staat geen klantnr 


Dankjewel! Helaas kan ik de contracten niet meer opvragen, daarvoor is het te lang geleden. Je kunt dit nog wel opvragen via onze administratie, dat gaat via een schriftelijk verzoek. Je leest hier wat wij hiervoor nodig hebben en waar je het naar toe mag sturen (de postcode van het adres mist: dat is 9700EG Groningen).
Voeg jij de overlijdensakte van jouw echtgenoot en een kopie legitimatiebewijs van jezelf toe? 

Ik heb een factuur van 2016 gemaild: daar staat het klantnummer op vermeld, die heb je namelijk ook nodig voor het schriftelijke verzoek. 

Ik ga er vanuit dat jij hier verder mee komt, zodat jij jouw claim kunt afronden.


Dank voor de hulp , maar ik heb geen mail ontvangen

 


Ik heb de mail bij deze nogmaals verzonden (naar het e-mailadres wat in jouw profiel staat): heb je deze nu wel ontvangen? Ongewenste e-mail ook nagekeken?


Ja, nu ontvangen en nogmaals dank

 


Top! Heel graag gedaan! Mochten er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden. :sunglasses: